// پنجشنبه, ۸ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۱۲

بلوپوینت گیمز توسط پلی استیشن خریداری شد

استودیو بازی‌سازی Bluepoint Games که در شهر آستین ایالت تگزاس قرار دارد، حالا به‌صورت رسمی یکی از تیم‌های فرست پارتی پلی استیشن سونی است.

بالاخره به‌صورت رسمی می‌دانیم که بلوپویونت گیمز توسط سونی خریداری شد. حالا این استودیو که به‌تازگی ریمیک دیمنز سولز را تحویل گیمرها داد، یکی از تیم‌های فرست پارتی پلی استیشن است؛ یکی از ۱۷ استودیو اصلی PS Studios. همچنین سونی اعلام کرد که بازی Demon's Souls کنسول پلی استیشن 5 تا به امروز بیشتر از ۱.۴ میلیون نسخه فروش داشت.

استودیو بلوپویونت گیمز اکنون مشغول ساخت بازی جدید است؛ نه یک ریمیک. هرمن هالست، رئیس استودیوهای جهانی پلی استیشن نیز تایید کرد که بلوپوینت قرار نیست آخرین خرید سونی در این بخش باشد. بلوپوینت هم گفت که از سال‌ها کسب تجربه با خلق آثاری همچون ریمیک بازی Shadow of the Colossus برای تولید بازی اورجینال خود بهره خواهد برد.

استودیوهای بازی سازی انحصاری پلی استیشن (تیم‌های اختصاصی/فرست-پارتی اصلی سونی در سپتامبر ۲۰۲۱)

(فهرست استودیوهای فرست پارتی اصلی پلی استیشن پیش از تکمیل خریداری بلوپوینت)

استودیو بلوپوینت: «ما آن شرایط ذهنی ساخت یک بازی اورجینال را در قلب خود داریم و حالا بالاخره با پشتیبانی سونی مهیای جلو رفتن و به نمایش گذاشتن توانایی‌های تیم برای انجام این کار هستیم؛ تا نشان بدهیم که پلی استیشن چه قابلیت‌هایی دارد».


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده