// چهار شنبه, ۷ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۵۶

داستان مرد عنکبوتی 2 تاریک‌تر از بازی اول خواهد بود

مارول می‌گوید بازی Marvel’s Spider-Man 2 داستان تاریک‌تری نسبت به بازی Spider-Man دارد.

بیل روزمن، معاون بخش خلاقیت در مارول گیمز اخیرا مصاحبه‌ای با پادکست مارول داشته است و در آن کمی بیشتر راجع‌به بازی مورد انتظار Marvel’s Spider-Man 2 صحبت و آن را با Marvel’s Spider-Man سال ۲۰۱۸ مقایسه می‌کند. او در این مصاحبه می‌گوید: «اگر بازی اول اسپایدرمن را مانند قسمت اول فیلم جنگ ستارگان بدانیم، اسپایدرمن 2 مانند Star Wars: The Empire Strikes Back خواهد بود. یعنی بازی دوم قرار است کمی تاریک‌تر از بازی اول باشد.»

طبق آن‌چه در تریلر معرفی مرد عنکبوتی 2 نشان داده شد، می‌دانیم که یکی از دشمنان اصلی پیتر پارکر و مایلز مورالس در این بازی ونوم خواهد بود. ونوم یکی از آن ابرشرورهای دنیای اسپایدرمن است که شخصیت نسبتا تاریک‌تری نسبت به کاراکترهایی مانند دکتر اختاپوس و گرین گابلین دارد و می‌تواند باعث شود لحن و فضای اسپایدرمن 2 جدی‌تر از نسخه‌ی اول شود.

روزمن در این مصاحبه همچنین کمی هم درباره‌ی Marvel’s Wolverine صحبت می‌کند که قرار است بعد از انتشار Marvel’s Spider-Man 2 عرضه شود. او می‌گوید: «بالاخره زمان اعلام تاریخ انتشار بازی ولورین هم می‌رسد. اما فعلا می‌توانید دوباره تریلر بازی را با دقت تماشا کنید که پرشده از جزئیات و ایستر اگ‌های مختلف.»

یکی از مواردی که برای Marvel’s Spider-Man 2 تایید شده است، حضور تونی تاد، بازیگر فیلم Candyman در این بازی به‌عنوان صداپیشه‌ی کاراکتر ونوم است. همچنین اینسامنیاک گیمز اخیر اعلام کرد که تریلر معرفی اسپایدرمن 2 به‌صورت کاملا ریل تایم روی سخت‌افزار پلی استیشن 5 اجرا شده و در آن از CGI استفاده نشده است.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی حرف‌های روزمن چیست؟ فکر می‌کنید فضای تاریک‌تر مرد عنکبوتی 2 می‌تواند جذابیت بازی را بیش‌ازپیش افزایش دهد؟ نظرات خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع Push Square
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده