// چهار شنبه, ۷ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۳۵

تاریخ انتشار و تریلر گیم پلی بتا Battlefield 2042

EA و DICE سرانجام با انتشار تریلری از تاریخ برگزاری بتا بتلفیلد 2042 خبر دادند و جزئیاتی از نیاز به اشتراک پلاس و گلد برای تجربه آن به اشتراک گذاشتند.

اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید که تام هندرسون به‌تازگی با استناد به آگهی منتشرشده در وب‌سایت چینی Bilibili، تاریخ برگزاری بتا Battlefield 2042 را اعلام کرده بود. الکترونیک آرتز و DICE نیز همان‌طور که انتظار می‌رفت، کمی بعد به‌صورت رسمی از تاریخ شروع و پایان بتا این بازی و همچنین زمان پری‌لود آن رونمایی کردند.

طبق آن چیزی که قبلا فاش شده بود، بتا Battlefield 2042 بین تاریخ‌های ۶ تا ۹ اکتبر (۱۴ تا ۱۷ مهر) برگزار می‌شود. کسانی که بازی را پیش‌خرید کرده یا مشترک سرویس EA Play باشند، در روزهای ۱۴ و ۱۵ مهر به‌صورت اختصاصی به بتا بتلفیلد 2042 دسترسی خواهند داشت. سایر بازیکنان نیز در روزهای ۱۶ و ۱۷ مهر قادر به تجربه‌ی بتا خواهند بود.

همچنین تمام بازیکنان روی تمام پلتفرم‌ها می‌توانند اقدام به دانلود پیش از موعد بازی (پری‌لود) کنند. کاربران پی سی از ساعت ۱۰:۳۰ صبح سه‌شنبه ۱۳ مهر می‌توانند پری‌لود بتا بتلفیلد 2042 را شروع کنند؛ درحالی‌که دارندگان کنسول‌ها از یک ساعت بعد (۱۱:۳۰ صبح) قادر به پری‌لود آن خواهند بود. البته زمان دسترسی به خود بتا روی تمام پلتفرم‌ها یکسان خواهد بود. همچنین شاید نیاز به گفتن نباشد، ولی بتا بتلفیلد 2042 را می‌توان روی پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و پی سی تجربه کرد. شما می‌توانید تریلر گیم‌پلی بتا بتلفیلد 2042 را در ادامه تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

تفاوتی در محتوای بتا Battlefield 2042 بین کنسول‌های نسل هشتمی و نهمی وجود ندارد. بااین‌حال، درست مانند بازی اصلی، حداکثر تعداد بازیکنان روی نسخه‌ی نسل هشتمی بتا به ۶۴ نفر محدود شده است. این در حالی است که بازیکنان کنسول‌های نسل جدید و پی سی‌بازها به مچ‌های ۱۲۸ نفره دسترسی خواهند داشت. ضمنا ذکر این نکته ضروری است که بازیکنان پلی استیشن برای تجربه‌ی بتا بتلفیلد 2042 نیازی به داشتن اشتراک پلی استیشن پلاس ندارد؛ ولی بازیکنان ایکس باکس برای دسترسی به بتا حتما باید مشترک ایکس باکس لایو گلد باشند.

بازیکنان در بتا Battlefield 2042 تنها قادر به تجربه‌ی حالت کانکوئست در نقشه‌ی Orbital هستند این همان نقشه‌ای است که در تریلر معرفی بازی نشان داده شد و دارای سکوی پرتاب موشک است. علاوه‌براین، بازیکنان در بتا بتلفیلد 2042 به چهار کاراکتر متخصص (بوریس، کسپر، فالک و مک‌کی) که قبلا معرفی شده بودند، دسترسی خواهند داشت.

DICE نیز از طرفی سیستم مورد نیاز برای تجربه‌ی بتا Battlefield 2042 را روی پی سی اعلام کرده که به شرح زیر است:

حداقل سیستم مورد نیاز:

  • پردازنده: Intel Core i5 6600K یا AMD Ryzen 5 3600
  • رم: ۸ گیگابایت
  • وی‌رم: ۴ گیگابایت
  • کارت گرافیک: Nvidia GeForce GTX 1050 Ti یا AMD Radeon RX 560
  • دایرکت ایکس: ۱۲
  • فضای مورد نیاز: ۱۰۰ گیگابایت

سیستم پیشنهادی:

  • پردازنده: Intel Core i7 4790 یا AMD Ryzen 7 2700X
  • رم: ۱۶ گیگابایت
  • وی‌رم: ۸ گیگابایت
  • کارت گرافیک: Nvidia GeForce RTX 3060 یا AMD Radeon RX 6600 XT
  • دایرکت ایکس: ۱۲
  • فضای مورد نیاز: ۱۰۰ گیگابایت

در پایان نیز می‌توانید نظرات خود را در صورت تمایل با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع GameRant VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده