// چهار شنبه, ۷ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۴۰

ویژگی تجهیزات ایلوی در بازی Horizon Forbidden West

تجهیزات ایلوی در بازی Horizon Forbidden West مهارت‌ها و مزایای خاصی به‌همراه خواهد داشت.

بازی هورایزن فوربیدن وست در تاریخ ۱۸ فوریه ۲۰۲۲ (جمعه ۲۹ بهمن ۱۴۰۰) منتشر می‌شود. سونی تا روز عرضه بازی با انتشار اطلاعات مختلف قصد دارد جنبه‌های مختلف توسعه بازی را با طرفداران در میان بگذارد. در پست وبلاگی که سایت PlayStation به اشتراک گذاشت مشخص شد که مانند بازی اول تجهیزات ایلوی (Aloy) برای شرایط مختلف کاربرد‌های متفاوتی خواهد داشت.

با مشخص شدن تاریخ انتشار بازی هورایزن فوربیدن وست، شرکت سونی و توسعه‌دهنگان گوریلا گیمز خبر‌های بیشتری در مورد بازی هورایزن فوربیدن وست منتشر می‌کنند. این موضوع قطعا خوشایند است چرا که با هر خبر اطلاعات بیشتری از بازی به‌دستمان می‌رسد. تجهیزات ایلوی در بازی Horizon: Zero Dawn طرفداران زیادی پیدا کرده بود و قرار است در بازی هورایزن فوربیدن وست بهبود پیدا کند، به این‌گونه که هر کدام از تجهیزات با خود مهارت خاصی همراه خواهد داشت و به ایلوی اجازه می‌دهند تا قابلیت‌های مختلفی را کسب کند.

در پست پلی استیشن همچنین از بهبود و پیشرفت درخت مهارت خبر داده شد اما برای دانستن تغییرات ایجاد شده باید منتظر اطلاعات بیشتر بمانیم. باتوجه‌به اینکه تا تاریخ انتشار بازی هورایزن فوربیدن وست زمان زیادی مانده است امکان دارد سونی در هفته‌های منتهی به زمان انتشار برای بازی هورایزن فوربیدن وست رویداد State Of Play برگزار کند.

آیا بازی Horizon Forbidden West جزء بازی‌های مورد انتظار شما است؟


منبع psu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده