// سه شنبه, ۶ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۴۹

باگ بازی FIFA 22 باعث کرش کردن کنسول های ایکس باکس می‌شود

به‌تازگی باگ مخربی از بازی FIFA 22 توسط کاربران کشف شده است که باعث کرش کردن سیستم‌های ایکس باکس می‌شود. Madden NFL 22 و NBA 2K22 نیز ظاهرا از مشکل مشابه‌ای رنج می‌برند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، کاربران ایکس باکس گزارش داده‌اند که یک باگ مخرب در بازی FIFA 22 وجود دارد که ظاهرا باعث کرش کردن کنسول می‌شود و اینکه زمانی‌که ایکس باکس آن‌ها پس از کرش کردن ری‌استارت می‌شود، کنسول به آن‌ها اخطار می‌دهد که مشکل به تهویه‌ی هوا مربوط می‌شود. حال بخش پشتیبانی ایکس باکس در توییتر با انتشار پستی گفته است که از این مشکل باخبر است و تیم آن‌ها به‌دنبال رفع آن می‌گردند.

پیام‌ اخطاری که پس از کرش کردن به کاربران نشان داده می‌شود، به آن‌ها توصیه‌ می‌کند که چگونه از وقوع مشکلات مربوط‌به تهویه‌ی هوای کنسول جلوگیری کنند. این در حالی است که کاربران می‌گویند راه تهویه‌ی هوای ایکس باکس‌شان کاملا باز است و درواقع هیچ شی‌ای نزدیک به کنسول قرار نگرفته است. باتوجه‌به این موضوع، کاملا مشخص است که مشکل مذکور کاملا نرم‌افزاری (خود بازی‌ یا سیستم‌عامل کنسول) است. البته به‌نظر می‌رسد که FIFA 22 تنها بازی ورزشی نیست که روی ایکس باکس مشکل دارد.

برخی بازیکنان اعلام کرده‌اند که دو بازی Madden NFL 22 و NBA 2K22 باعث خاموش شدن کنسول آن‌ها می‌شوند. البته هنوز مشخص نیست که مشکل مربوط‌به فیفا 22 همان مشکل دو بازی دیگر است یا خیر. همچنین هنوز نمی‌دانیم که چه تعدادی از بازیکنان این بازی‌ها با این مشکلات دست‌و‌پنجه نرم می‌کنند یا اینکه این مشکلات روی کدام کنسول‌‎های ایکس باکس شایع‌تر است. بااین‌حال، اینکه تیم پشتیبانی ایکس باکس به این مشکلات در توییتر خود اشاره کرده است، می‌تواند نشانگر این باشد که در حال حاضر بازیکنان زیادی تحت تاثیر قرار گرفته‌اند.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی مشکلات FIFA 22 و NBA 2K22 چیست؟ آیا شما هم مورد مشابه‌ای را روی ایکس باکس خود تجربه کرده‌اید؟ نظرات خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع Comic Book
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده