نویسنده: مهرداد داودی
// سه شنبه, ۶ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۴۸

اضافه شدن بازی Marvel’s Avengers به ایکس باکس گیم پس

بازی Marvel’s Avengers به‌زودی به سرویس ایکس باکس گیم پس مایکروسافت اضافه می‌شود.

بازی Marvel’s Avengers محصول استودیو کریستال داینامیکس است و داستانی از ابرقهرمان‌های مارول را روایت می‌کند. بنابر جدیدترین اخبار بازی، بازی Marvel’s Avengers از تاریخ ۳۰ سپتامبر (۸ مهر) به نسخه‌های پی‌سی و کنسول سرویس ایکس باکس گیم پس مایکروسافت اضافه می‌شود. این بازی ازطریق کلاود گیمینگ نیز در دسترس کاربران گیم پس قرار خواهد گرفت. هانتر ولف از کریستال داینامیکس دراین‌باره اعلام کرد تمام مشترکان ایکس باکس گیم پس به بازی Marvel’s Avengers و محتویات پس از عرضه آن اعم از مأموریت‌ها و ابرقهرمان‌های جدید دسترسی خواهند داشت.

بلک پنتر در بسته الحاقی بازی Marvel's Avengers

او در ادامه اضافه می‌کند که محتویات پس از عرضه بازی شامل چهار بخش داستانی می‌شوند که ویژگی‌های منحصربه‌فرد یک یا چند ابرقهرمان را به‌نمایش می‌گذارند. بنابر صحبت‌های وی، به این موارد باید بخش آنلاین و چندنفره بازی با نام Avengers Initiative را اضافه کرد که کاربر در آن می‌تواند بازی را به‌همراه سه نفر از دوستانش تجربه کند. او از Marvel’s Avengers به‌عنوان یک بازی با پشتیبانیِ در جریان یاد می‌کند که میزبان ابرقهرمان‌های قابل بازی، شخصیت‌های منفی، مأموریت‌ها و رویدادهای جدید خواهد بود.

البته محتوای مربوط به مرد عنکبوتیِ بازی Marvel’s Avengers در دسترس کاربران ایکس باکس قرار نخواهد گرفت، چراکه این شخصیت در انحصار سونی است. جدیدترین محتوای در دسترس و پس از عرضه‌ی بازی Marvel’s Avengers بسته الحاقی Black Panther – War for Wakanda است که مدتی پیش عرضه شد. این بسته الحاقی یک شخصیت قابل بازی، لباس، شخصیت شرور، دشمنان، محتوای داستانی و مکان‌های جدید به بازی اضافه کرد. کاربران با دریافت این بسته الحاقی همچنین مراحل جدیدی به نام Drop Zone و Threat Sector دریافت کردند.

بازی Marvel’s Avengers محصول کریستال داینامیکس در سال ۲۰۲۰ توسط اسکوئر انیکس عرضه شد. این بازی موفق به جلب نظر منتقدان نشد و میانگین نمرات ۶۷ را در متاکریتیک به‌دست آورد. آیا شما بازی Marvel’s Avengers را تجربه کرده‌اید؟ نظر شما درباره این بازی چیست؟


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده