// سه شنبه, ۶ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۵۸

تاریخ احتمالی انتشار بتای Battlefield 2042

تام هندرسون با استناد به یک وب‌سایت چینی، تاریخ احتمالی بتا Battlefield 2042 را اعلام کرده است.

Battlefield 2042 یکی از موردانتظارترین بازی‌های شوتر اول‌شخص سال ۲۰۲۱ است و بسیاری از بازیکنان بی‌صبرانه منتظر فرارسیدن تاریخ انتشار آن هستند. البته دراین‌میان خیلی از طرفداران بتلفیلد، اول منتظر تجربه‌ی نسخه‌ی بتا بتلفیلد 2042 هستند تا با آن‌چه در بازی اصلی ارائه می‌شود، کمی بیشتر آشنا شوند. می‌دانیم که تاریخ بتفیلد 2042 چند هفته‌ای عقب افتاد و متعاقب آن، تاریخ بتای آن نیز که در اصل قرار بود در ماه سپتامبر برگزار شود، با تأخیر مواجه شد. حال اما یکی از اینسایدرهای شناخته‌شده اعلام کرده است که احتمالا می‌داند بتا جدیدترین نسخه از بتلفیلد چه زمانی برگزار می‌شود.

تام هندرسون متوجه شده که تاریخ شروع بتا Battlefield 2042 در سایت استریم محتوای چینی Bilibili چهارشنبه‌ی هفته‌ی بعد، یعنی ۶ اکتبر (۱۴ مهر) اعلام شده است. درواقع عکسی (که در زیر می‌توانید مشاهده کنید) در صفحه‌ی استریم زنده‌ی Bilibili منتشر شده که حاوی تاریخ مذکور است. همچنین نام بتلفیلد 2042 اخیرا به دایرکتوری این وب‌سایت اضافه شده است که می‌تواند نشانگر این باشد که EA به‌زودی اطلاعات و تصاویری جدیدی را از این بازی منتشر و احتمالا تاریخ برگزاری بتا آن را نیز اعلام می‌کند.

تاریخ احتمالی بتا Battlefield 2042 در یک سایت چینی

در عکس بالا اعلام شده است که بتا Battlefield 2042 سه روز بعد از شروع و در تاریخ ۹ اکتبر (۱۷ مهر) پایان می‌یابد. بااین‌حال، هندرسون می‌گوید این تاریخ‌ ممکن است صرفا روزهایی را که استریم‌های بتا بتلفیلد 2042 در Bilibili پخش می‌شوند، اعلام کند و درواقع دسترسی به بتا این بازی در روز ۹ اکتبر پایان نیابد. نکته‌ی دیگری که هندرسون به آن اشاره می‌کند، این است که EA احتمالا امروز یا فردا با انتشار تریلری جدید، از تاریخ برگزاری بتا بتلفیلد 2042 رونمایی می‌کند. البته مانند همیشه نمی‌توان از صحت موارد گفته‌شده در بالا مطمئن بود و برای آگاهی از تاریخ دقیق برگزاری بتا Battlefield 2042 باید منتظر EA و DICE ماند.

دایس قبلا پیش از عرضه‌ی بازی‌های بتلفیلد، تعداد نسبتا مشخص و زیادی تریلر گیم‌پلی برای آن‌ها منتشر می‌کرد که این‌بار برای Battlefield 2042 نتوانسته است به آن میزان تریلر منتشر کند. این استودیو در طول ساخت بتلفیلد 2042 مدت زیادی را در سکوت خبری به سر می‌برده و همین موضوع طرفداران را نسبت به وضعیت این بازی مورد انتظار کمی نگران کرده است. حال الکترونیک آرتز و دایس با برگزاری موفقیت‌آمیز بتا بتلفیلد 2042 می‌توانند نگرانی بازیکنان را دراین‌باره برطرف کنند.

Battlefield 2042 در تاریخ ۱۹ نوامبر (۲۸ آبان) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و پی سی منتشر خواهد شد.

نظر شما کاربران زومجی در این خصوص چیست؟ نظرات خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده