// دوشنبه, ۵ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۴۵

احتمال ساخت یک بازی مارولی چندنفره برای پلی استیشن 5

نیک بیکر، موسس وب‌سایت Xbox Era به‌تازگی گفته است سونی به جز Marvel’s Spider-Man 2 و Marvel’s Wolverine، مشغول ساخت یک بازی مارولی چندنفره برای پلی استیشن 5 است.

سونی از چند سال پیش با خریداری لایسنس آی‌پی‌های بزرگ مارول نشان داده است که قصد دارد بخشی از بازی‌های فرست پارتی و AAA خود را حول قهرمانان این برند معروف بسازد. آن‌ها حالا یک استودیوی اختصاصی برای ساخت بازی‌های مارولی در اختیار دارند که همان Insomniac Games است. اینسامنیاک گیمز تاکنون دو بازی موفق Marvel’s Spider-Man و Marvel’s Spider-Man: Miles Morales را برای پلی استیشن ساخته است و حالا Marvel’s Spider-Man 2 و Marvel’s Wolverine را در دست ساخت دارد و به‌نظر نمی‌رسد که سونی و اینسامنیاک به این زودی از ساخت بازی‌های مارولی دست بکشند.

درواقع سونی ممکن است قصد داشته باشد آی‌پی‌های بیشتری از مارول را خریداری کند و با اینسامنیاک گیمز بازی‌های مارولی متنوع‌تری بسازد و به‌ نوعی MGU، دنیای ویدیو گیمی مارول شکل دهد. در همین راستا، نیک بیکر، هم‌بنیان‌گذار وب‌سایت Xbox Era در جدیدترین قسمت پادکست خود درباره‌ی سونی و بازی‌های مارولی آن‌ها صحبت کرده است.

بیکر از قول منابع خبری خود می‌گوید سونی به جز بازی‌های اسپایدرمن 2 و ولورین که به‌طور رسمی معرفی شده‌اند و در دست ساخت قرار دارند، روی یک بازی دیگر براساس یکی از آی‌پی‌های مارول کار می‌کند و اینکه این بازی در انحصار کنسول پلی استیشن 5 خواهد بود. نکته‌ی مهم این‌جا است که بیکر می‌گوید این بازی جدید قرار است چندنفره باشد.

بازی Spider-Man 2 و Wolverine اینسامنیاک در یک قاب

بیکر البته بیش از این جزئیاتی ارائه نداد و مثلا نمی‌دانیم باید منتظر چه حالت یا حالت‌های مولتی‌پلیری در این بازی باشیم. او اما حدس می‌زند که بازی در اینسامنیاک در حال توسعه است. چند ماه پیش خبر آمد که اینسامنیاک برای یک بازی چندنفره‌ی پلی استیشن 5 در حال جذب نیرو در سمت‌های مختلف است و احتمال دارد که آن موج استخدامی درواقع مربوط‌به همین بازی‌ای باشد که بیکر از آن حرف می‌زند.

واضح است برای اینکه به‌طور قطع مطمئن شویم این بازی مولتی‌پلیر مارولی در حال ساخت است، نمی‌توان تنها به‌گفته‌های نیک بیکر اتکا کرد و باید برای معرفی آن توسط سونی منتظر ماند. بااین‌حال، باتوجه‌به اینکه سونی دو بازی بزرگ مارولی را برای انتشار در سال‌های آینده معرفی کرده است، شاید به این زودی از این بازی احتمالی سوم رونمایی نکند. همچنین باتوجه‌به موفقیت تجاری عظیمی که سونی از انتشار بازی‌های مارول تجربه کرده است، خیلی عجیب نیست که آن‌ها درصدد باشند یک بازی غیرتک‌نفره را از این برند به‌شدت محبوب امتحان کنند.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی یک بازی مارولی چندنفره برای پلی استیشن چیست؟ آیا از آن استقبال می‌کنید؟ نظرات خود را در صورت تمایل با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده