// دوشنبه, ۵ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۱۵

بازی‌ های اکتبر پلی استیشن پلاس احتمالا فاش شده است

به نظر می‌آید که این ماه هم مانند ماه گذشته، فهرست بازی‌های رایگان اشتراک پلی استیشن پلاس زودتر از زمان اعلام رسمی سونی فاش شده است.

به نظر می‌رسد مجموعه بازی‌های رایگان اشتراک پلی استیشن پلاس برای دومین ماه متوالی فاش شده است. براساس شایعات جدید‌، بازی‌‌های رایگان ماه جاری برای کسانی که عضو اشتراک پلی استیشن پلاس شده‌اند بازی Hell Let Loose برای پلی استیشن 5، بازی Mortal Kombat X و بازی PGA Tour 2K21 برای پلی استیشن ۴ خواهد بود.

این شایعات از پستی در سایت معاملات فرانسوی Dealabs فاش شده است. این سایت ماه گذشته فهرست صحیح بازی‌های رایگان ماه سپتامبر را پیش از اینکه سونی آن را تایید کند، منتشر کرده بود.

اگر این شایعات درست باشند، این اولین باری است که می‌توانیم بازی Hell Let Loose را روی کنسول‌ها دریافت کنیم. Hell Let Loose یک بازی تیراندازی تاکتیکی چند نفره اول شخص در زمان جنگ جهانی دوم است و در اوایل سال جاری روی پی سی عرضه شد. البته این بازی هنوز برای کنسول‌ها در دسترس قرار نگرفته است. این بازی قرار است در تاریخ ۱۳ مهر ماه روی کنسول‌ها عرضه شود که زمان‌بندی آن برای عرضه‌ برای مشترکین پلی استیشن پلاس همخوانی دارد.

بازی Mortal Kombat X شاید جدیدترین بازی از این سری بازی مبارزه‌ای نباشد اما هنوز هم ارزش بازی دارد. مخصوصا اگر شما از طرفداران بازی‌های ترسناک باشید، یک مجموعه بسته‌‌های الحاقی به بازی پس از عرضه اضافه شده است که شخصیت‌های شاخصی مانند Xenomorph ،‌Jason Vorhees و موارد دیگر را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد.

بازی آخر این فهرست نیز بازی PGA Tour 2K21 است که این بازی سال گذشته عرضه شد و از زمان عرضه بسیار محبوب بوده است.

ماه‌های گذشته ماه‌های خوبی برای سونی نبوده است. حتی در ماه اوت‌، خود شرکت سونی به اشتباه فهرست برنامه‌های ماه قبل را فاش کرد. به نظر می‌آید باید منتظر بمانیم که ببینیم این فهرست نیز درست از آب در می‌آید یا خیر.


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده