نویسنده: علی گودرزی
// دوشنبه, ۵ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۰۰

فاش شدن سه نقشه جدید از بخش چندنفره Halo Infinite

با توجه به‌تصاویر منتشر شده از ۳ نقشه جدید بازی Halo Infinite به‌نظر در این اثر قرار است به‌لوکیشن‌های قدیمی مجموعه‌ی هیلو بازگردیم.

به‌لطف برگزاری جدیترین تست فنی (Flight Test) بازی هیلو اینفینیت (Halo Infinite) دوباره شاهد بازگشت این اثر به‌صدر اخبار و اتفاقات صنعت بازی هستیم. تیم ۳۴۳ اینداستریز در تازه‌ترین فلایت‌تست این اثر با ترکیب کردن مکانیزم‌های جدید مثل قلاب (Grapple shot) و سپرهای ریپالسور (Repulsor) کنار مولفه‌های سندباکس نقشه‌ها و تفنگ‌ها، توانست تجربه‌ای جدید با همان امضای همیشگی سری هیلو را به‌طرفداران ارائه و نظرشان را جلب کند.

این روزها اخبار پرتعدادی از سری هیلو به‌دنیای گیمرها مخابره می‌شود. تیم ۳۴۳ با انتشار تعداد بسیار زیادی از تصاویر مفهومی (کانسپت‌آرت) فعلا علاقه‌مندان را به‌تئوری‌پردازی و کنکاش در قصه‌ی «هیلو: بی‌کران» درگیر کرده است. در جریان آخرین اخبار بازی اما تصاویری جدید از بخش چندنفره‌ی هیلو اینفینیت فاش شده که به‌لوکیشن‌هایی جذاب و بعضا کلاسیک اشاره می‌کند.

جدیدترین تصویر فاش‌شده از نقشه‌ای نامعلوم از حالت چندنفره هیلو اینفینیت

تصویر نقشه فاش شده از بخش چندنفره Halo Infinite

تصویر نقشه جدید بخش چند نفره هیلو اینفینیت

هنوز مشخص نیست که این تصاویر آیا لوکیشن‌های بخش تک‌نفره هم خواهند بود یا اینکه صرفا به‌حالت مولتی‌پلیر اختصاص دارند. در تصویر اول شهر «نیو مامباسا» را می‌بینیم که در بازی Halo 2 و Halo 3: ODST شاهد اتفاقات مختلفی در آن بودیم. تصویر دوم ظاهرا به‌یکی از تشکیلات UNSC ارتباط داشته باشد و عکس پایانی به‌نظر فضای یکی از حلقه‌های هیلو را نشان می‌دهد که تسلیحات ضدهوایی یگان بنیشد (Banished - که احتمالا در کنار کاوننت‌ها دشمنان اصلی ما در این بازی هستند) نیز روی آن نصب شده‌ است.

عملکرد بسیار خوب بخش چندنفره‌ی بازی طی روزهای اخیر و کیفیت بالای موسیقی این قسمت از بازی هیلو (که توسط گرت کوکر، آهنگساز سری بازی‌های Ori  ساخته و تنظیم شده است)، از بازگشت این مجموعه به‌دوران اوج خود نوید می‌دهد. تنها نکته‌ی مبهم پیرامون این بازی به‌بخش تک‌نفره و کمپین داستانی آن مربوط می‌شود. هنوز مشخص نیست که تصاویر فوق به‌بخش تک‌نفره هم تعلق دارند یا خیر. احتمالا در روزها و ماه‌های پایانی تا عرضه‌ی Halo Infinite شاهد نمایش بیشتر از کمپین داستانی خواهیم بود.

بازی هیلو اینفینیت در تاریخ ۸ دسامبر (۱۷ آذر) راهی ایکس باکس سریز ایکس، ایکس باکس سریز اس، ایکس باکس وان و پی سی خواهد شد. نظر شما چیست؟ آیا در تست فنی بخش چندنفره‌ی هیلو اینفینیت شرکت کردید؟ دیدگاهتان درباره‌ی تازه‌ترین قسمت از سری هیلو را با زومجی به‌اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده