// جمعه, ۲ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۳۸

همکاری کریستال داینامیکس با اینیشیتیو در ساخت بازی Perfect Dark

استودیوی اینیشیتیو امروز اعلام کرد که استودیوی کریستال داینامیکس، سازنده Tomb Raider و Avengers در ساخت بازی Perfect Dark با آن‌ها همکاری می‌کند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیوی The Initiative مایکروسافت در توییتر خود اعلام کرده است که استودیوی Crystal Dynamics، سازنده‌ی مجموعه‌ی ریبوت‌شده‌ی Tomb Raider در ساخت بازی Perfect Dark با آن‌ها همکاری می‌کند. در توییت‌ اول اینیشیتیو آمده است:

«خبر جدید از پرفکت دارک! ما برای ساخت این بازی با کریستال داینامیکس همکاری می‌کنیم. آن‌ها یک تیم بازی‌سازی مطرح در سطح جهانی هستند که تجربه‌ی ساخت بازی‌های شخصیت‌محوری را مانند توم ریدر در کارنامه‌ی خود دارند و حالا می‌خواهند در ساخت این بازی اول‌شخص جاسوسی و مهیج برای نسل جدید به ما کمک کنند.»

اینیشیتیو سپس در توییت دیگری می‌نویسد: «ما و کریستال داینامیکس نمی‌توانیم چنین فرصتی را برای همکاری از دست بدهیم. البته پرفکت دارک هنوز در مراحل اولیه‌ی توسعه به سر می‌برد؛ ولی ما همچنان مشتاقانه می‌خواهیم از چنین فرصت منحصر‌به‌فردی استفاده کنیم و از تجربه‌ و استعداد اعضای کریستال داینامیکس برای ساخت این بازی بهره بگیریم.»

همکاری کریستال داینامیکس با اینیشتیو در ساخت Perfect Dark

نام کریستال داینامیکس در حال حاضر بیشتر به‌خاطر بازی Marvel’s Avengers در محافل ویدیو گیمی مطرح است. اگر به کارنامه‌ی این استودیو نگاه بیندازیم، متوجه می‌شویم که آن‌ها عمدتا بازی‌هایی در سبک اکشن-ماجراجویی با زاویه‌ی دید سوم‌شخص ساخته‌اند و باتوجه‌به اینکه Perfect Dark یک بازی اول‌شخص خواهد بود، شاید این همکاری کمی عجیب به‌نظر برسد.

بااین‌حال، دارل گالاگر، بنیان‌گذار استودیوی اینیشیتیو خود سال‌ها تجربه‌ی کار در کریستال داینامیکس را دارد و حتی زمانی به رئیس این استودیو تبدیل شده بود. در طول مدت فعالیت گالاگر در کریستال داینامیکس، این استودیو بازی‌هایی چون توم ریدر لجند، توم ریدر آندرورلد و ریبوت سال ۲۰۱۳ توم ریدر را ساخت. همچنین مشخص نیست که کریستال داینامیکس دقیقا در چه بخش‌هایی از ساخت Perfect Dark به اینیشیتیو کمک می‌کند.

همان‌طور که اینیشیتیو نیز می‌گوید، احتمالا نباید به این زودی‌ها منتظر انتشار Perfect Dark باشیم. حتی به‌نظر می‌رسد بازی هنوز در مرحله‌ای نیست که بتوان تریلری از گیم‌پلی آن پخش کرد و برای تماشا چنین تریلری نیز احتمالا باید مدتی نسبتا طولانی صبر کنیم. از طرفی شایعات حاکی از این هستند که پرفکت دارک جزو بازی‌هایی است که به‌همراه Avowed و ریبوت Fable، حداقل تا سال ۲۰۲۳ برای ایکس باکس منتشر نخواهد شد.

نظر شما کاربران زومجی درخصوص این همکاری چیست؟ فکر می‌کنید کریستال دینامیکس در چه بخش‌هایی از بازی Perfect Dark می‌تواند به اینیشیتیو کمک کند؟ نظرات خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده