// جمعه, ۲ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۳۴

عرضه کالکشن چهار بازی Castlevania برای پلتفرم های جدید

بازی Castlevania Advance Collection که شامل چهار کسلوانیا می‌شود، حالا در دسترس گیمرهای پلتفرم‌های مختلف قرار دارد.

همین حالا می‌توانید بازی Castlevania Advance Collection را برای نینتندو سوییچ، کامپیوترهای شخصی، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و ایکس باکس وان خریداری کنید. پس از آن که چندین و چند هفته شایعات به عرضه‌ی این بازی اشاره داشتند، بالاخره خبر رسمی انتشار آن در نینتندو دایرکت سپتامبر ۲۰۲۱ اعلام شد.

Castlevania Advance Collection با قیمت ۲۰ دلار به فروش می‌رسد و چهار قسمت از سری بازی Castlevania شرکت کونامی را تحویل شما می‌دهد:

  • بازی Castlevania: Dracula X، محصول سال ۱۹۹۵ میلادی
  • بازی Castlevania: Circle of the Moon، محصول سال ۲۰۰۱ میلادی
  • بازی Castlevania: Harmony of Dissonance، محصول سال ۲۰۰۲ میلادی
  • بازی Castlevania: Aria of Sorrow، محصول سال ۲۰۰۳ میلادی

دانلود ویدیو از آپارات

هر چهار بازی در این کالکشن از ‌Save سریع، قابلیت Rewind (چند ثانیه به عقب برگرداندن گیم‌پلی)، امکان تکرار مراحل و ذخیره‌سازی و لود دستی پشتیبانی می‌کنند. یک دانش‌نامه برای افزایش آشنایی مخاطب با مجموعه بازی Castlevania، چندین و چند تصویر هنری رسمی دیده‌نشده تا به امروز و قابلیت انتخاب ریجن موقع اجرای هر بازی هم تحویل گیمر داده می‌شوند. در گذشته بسیاری از بازی‌ها در ریجن‌های مختلف مقداری تفاوت داشتند و این‌گونه شما اطمینان دارید که به تمامی نسخه‌های دسترسی پیدا کرده‌اید.

یک موزیک پلیر در Castlevania Advance Collection وجود دارد که قطعا برای طرفدارهای قدیمی پر از آهنگ‌های شنیدنی است. در این موزیک پلیر دیجیتالی داخل بازی می‌توانید Playlist مورد علاقه‌ی خود را هم بسازید. همچنین اگر مایل باشید، تجربه‌ی خود از هر نسخه‌ی هرکدام از چهار بازی را روی یک فایل Save جداگانه نگه می‌دارید؛ تا مثلا هروقت می‌خواهید سراغ ادامه دادن به تجربه‌ی نسخه‌ی PAL بازی Castlevania: Circle of the Moon یا نسخه‌ی NA آن بروید.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده