// جمعه, ۲ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۰۲:۳۹

عرضه Bayonetta 3 در سال ۲۰۲۲ ؛ انتشار اولین تریلر گیم پلی

استودیو پلاتینیوم گیمز در نینتندو دایرکت ماه سپتامبر ۲۰۲۱ بالاخره اعلام کرد که در کدام سال میلادی قرار است سراغ تجربه‌ی بازی Bayonetta 3 روی کنسول نینتندو سوییچ برویم.

بازی Bayonetta 3 استودیو پلاتینیوم گیمز در سال ۲۰۱۷ میلادی معرفی شد. پس از مدت‌ها صبر گیمرها بالاخره دقایقی قبل در نینتندو دایرکت جدید این محصول را دیدیم و به‌صورت رسمی می‌دانیم که در سال ۲۰۲۲ میلادی از راه می‌رسد. سازندگان نه‌تنها بخشی از گیم‌پلی را نشان دادند، بلکه به حضور یک شخصیت مرموز در بازی هم اشاره داشتند. در آخر لوگو رسمی بازی Bayonetta 3 هم به نمایش درآمد که جذاب به نظر می‌رسد. اکنون می‌توان تریلر گیم‌پلی بازی Bayonetta 3 را در کانال یوتیوب رسمی شرکت Nintendo تماشا کرد.

فراموش نکنید که اثر نام‌برده در انحصار نینتندو سوییچ قرار دارد. موقع تماشای تریلر می‌توان به جزئیات گرافیک هنری و گرافیک فنی بازی Bayonetta 3 داشت؛ همین‌طور به مدل مو و لباس Cereza. پس اگر منتظر نبرد با دشمن‌ها در شهر به کمک قدرت‌های آشنا و جدید بودید، باید چند ماه دیگر منتظر بمانید.

سال عرضه بازی Bayonetta 3 برای کنسول نینتندو سوییچ

«پسرهای بد! به نظر می‌رسد که به شکلی غیر شیک، دیر کرده‌ام. ولی آماده‌ام که هرچه می‌خواهید، به شما بدهم». او شاید این جملات را خطاب به دشمن عظیم مقابل خود بگوید. اما قطعا برخی از طرفدارها با شنیدن آن‌ها به یاد سال‌ها انتظار برای عرضه‌ی بازی Bayonetta 3 می‌افتند.


منبع Twitter/IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده