// پنجشنبه, ۱ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۰۵

واکنش منتقدین به بازی Kena: Bridge of Spirits

چند روز پیش بازی Kena: Bridge of Spirits روانه بازار شد و توانست بازخوردهای خوبی را از سوی منتقدین کسب کند.

امبر لب (Ember Lab)، سازنده و ناشر بازی Kena: Bridge of Spirits، با نمایش اولین محصول خود نگاه اکثر گیمرها را به خود جلب کرد. این استودیو درگذشته ساخت تیزر و تریلر را برای شرکت‌های مختلف انجام می‌داد و در سال ۲۰۱۶ هم یک پیش زمینه داستانی (از دید خود) برای بازی The Legend of Zelda: Majora's Mask ساختند.

پس از آن محصول بود که تصمیم گرفتند اولین بازی ویدیویی خود را بسازند. محصولی که در همان نگاه اول، نوید یک بازی بصری چشم‌نواز را می‌داد. حال بازی Kena: Bridge of Spirits در تاریخ ۳۰ شهریور ماه (۲۱ سپتامبر) روانه بازار شد و میانگین امتیازات آن خبر از یک بازی سرگرم کننده و جذاب را می‌دهد.

در ادامه می‌توانید نگاهی به نظرات بعضی از منتقدان بازی Kena: Bridge of Spirits داشته باشید و نظرات خود را هم با ما در میان بگذارید.

Kena: Bridge of Spirits

  • سازنده: امبر لب
  • ناشر: امبر لب
  • سبک: ماجراجویی
  • پلتفرم: کامپیوتر، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5

بلند کردن یک سنگ از روی موجودی درخشان و خاص در جنگل توسط کنا در بازی Kena: Bridge of Spirits پلی استیشن 5

گیم اسپات: ۹۰ از ۱۰۰

عمل و حرکتی که باعث شناخت تمامی شخصیت‌‌ها می‌شود، قدرتمند است. Kena: Bridge of Spirits محصولی برای ارتباط برقرار کردن با آن‌ کاراکترها است؛ همانند ارتباطی که ازطریق رات‌ها با جهان بازی برقرار می‌شود. بازی در مورد کاراکترهایی است که شجاعانه برای کمک به یک کاراکتر دیگر تلاش کرده‌اند، اما ناامید شده‌اند و این ناامیدی چه بر سر آن‌ها آورده است. بازی در مورد گشت‌وگذار در مورد جهانی است که چه بر سر آن آمده و برای بازیابی آن تلاش کنید. بااینکه Kena: Bridge of Spirits دارای احساس‌های مشابهی در سیستم مبارزات و گشت‌وگذار خود است، اما مهارت این بازی برای ارائه چشم‌اندازی متفاوت، سبب شده ماجراجویی زیبا، احساسی و هیجان‌انگیز را تجربه کنیم.

گیم اینفورمر: ۹۰ از ۱۰۰

Bridge of Spirits در بخش‌هایی لغزش دارد، اما به سرعت راه خود را در قلب ماجراجو پیدا می‌کند. همچنین المان‌های مخفی و جلوه‌های بصری که همیشه قابل ستایش هستند، از موارد ارزشمند بازی به حساب می‌آید. اگر شما به بازی‌هایی شبیه به زلدا یا بازی‌هایی که همیشه لبخند را روی لب شما نگه دارند، علاقه‌مند هستید، Kena: Bridge of Spirits برای شما ساخته شده است.

هابی کنسولز: ۸۶ از ۱۰۰

رضایت‌بخش، بهترین صفت برای این بازی است. شاید همانند سایر بازی‌های سبک خود عمیق و تکان‌دهنده نباشد، اما مبارزات و گشت‌وگذاری جالب را ارائه می‌دهد. همچنین عاشق رات‌های خود خواهید شد.

گیمزرادار: ۸۰ از ۱۰۰

یک ماجراجویی قابل قبول که به‌واسطه زیبایی فریبنده خود به یک اثر خاص تبدیل شده است.

آی‌جی‌ان: ۸۰ از ۱۰۰

باوجود سیستم مبارزات ساده و جهانی زیبا، Kena: Bridge of Spirits تصویرساز دوره‌های خوب نینتندو 64/گیم‌کیوب با بازی‌هایی نظیر زلدا، اوکامی و استار فاکس ادونچر است. این در حالی است که همچنان شاهد ارائه حس و حالی مدرن و لمس احساسات کاربر هستیم.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده