// چهار شنبه, ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۴۵

احتمال ساخته شدن ریمستر بازی Marvel Vs. Capcom 2

دیزنی و کپکام در حال بررسی این موضوع هستند که آیا امکان بازسازی بازی کلاسیک و محبوب Marvel Vs. Capcom 2 وجود دارد یا خیر.

طبق گزارش جدیدی که IGN منتشر کرده است، دیزنی و کپکام مذاکراتی را برای احیای Marvel Vs. Capcom 2 شروع کرده‌اند. آن‌ها درواقع در این مذاکرات امکان ساخته شدن نسخه‌ی ریمستر این بازی مبارزه‌ای کلاسیک را بررسی می‌کنند که در سال ۲۰۰۰ منتشر و حدود یک دهه پیش از فروشگاه‌های آنلاین حذف شد.

البته این نکته را باید درنظر گرفت که مذاکره کردن به‌معنی حتمی بودن نسخه‌ی ریمستر Marvel Vs. Capcom 2 نیست؛ بااین‌حال، می‌تواند برای گیمرهای قدیمی که آرزوی بازگشت این بازی را دارند، قوت قلب باشد. به‌نظر می‌رسد حتی اگر دیزنی و کپکام فعلا از ساخت ریمستر Marvel Vs. Capcom 2 صرف‌نظر کنند، می‌دانیم که بالاخره صحبت‌هایی برای ساخت آن درجریان بوده است. همین موضوع می‌تواند طرفداران زیاد این بازی را تشویق کند تقاضای ساخته شدن نسخه‌ی ریمستر آن را این‌بار بلندتر به گوش این دو شرکت برسانند.

حتی شاید همین صدای طرفداران بوده که اصلا باعث شده است دیزنی وکپکام امکان بازسازی Marvel Vs. Capcom 2 را بررسی کنند؛ چراکه طرفداران چندوقت پیش با راه‌اندازی کارزاری در شبکه‌های اجتماعی و استفاده از هشتگ #FreeMC2، از سازندگان می‌خواستند این مجموعه را احیا کنند.

از طرفی بسیاری از آی‌پی‌های مارول هم‌اکنون حضور پررنگی در دنیای بازی‌های ویدیویی دارند و این حضور با انتشار آثار بزرگی مانند Marvel’s Wolverine ،Marvel’s Spider-Man 2 و Marvel’s Midnight Suns حتی پررنگ‌تر از قبل خواهد شد. به همین خاطر، اینکه دیزنی تمایل به احیای Marvel Vs. Capcom 2 داشته باشد، خیلی عجیب به‌نظر نمی‌رسد؛ چراکه انتشار نسخه‌ی ریمستر این بازی محبوب می‌تواند جرقه‌ی ساخت نسخه‌‌های بعدی مارول دربرابر کپکام را بزند و احتمالا انتشار بازی‌های جدید آن می‌تواند موفقیت تجاری حتی بیشتری برای دیزنی داشته به همراه باشد.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی امکان ساخته شدن ریمستر Marvel Vs. Capcom 2 چیست؟ آیا دوست دارید این بازی را با گرافیک و احتمالا مکانیک‌های گیم‌پلی امروزی‌تر تجربه کنید؟ نظرات خود را در صورت تمایل با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده