// سه شنبه, ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۴۸

نمایش گیم‌ پلی حالت های چندنفره بازی Forza Horizon 5 در ویدیو جدید

پلی‌گراند گیمز به‌تازگی ویدیوی جدیدی از Forza Horizon 5 منتشر کرده که در آن حالت‌های متنوع و جذاب این بازی ریسینگ آرکید به نمایش گذاشته می‌شوند.

جدیدترین اپیزود از سری ویدیو‌های !Forza Horizon 5 Let’s ¡Go منتشر شده است و استودیوی Playground Games در آن ویژگی‌ها و حالت‌های متنوع بخش چندنفره‌ی Forza Horizon 5 را به نمایش گذاشته است. همان‌طور که پیش‌تر نیز اعلام شده بود، فورزا هورایزن 5 در بخش مولتی‌پلیر دارای انواع‌و‌اقسام حالت‌های بازی و فعالیت‌های ریسینگ متنوعی است که می‌توان در نقشه‌ی بازی پیدا و در آن‌ها شرکت کرد.

برای مثال، در حالت Horizon Open بازیکنان می‌توانند ازمیان گزینه‌های مختلفی مانند Open Racing ،Open Drifting و The Eliminator انتخاب کنند که سومین گزینه حالتی مشابه سبک بتل رویال دارد. از طرفی کسانی که می‌خواهند تجربه‌ای با هیجان متعادل‌تر را تجربه کنند، می‌توانند وارد حالت Horizon Tour شوند که مسابقات کوآپ آن تا ۶ بازیکن را پشتیبانی می‌کند.

همچنین یکی از ویژگی‌های جدید بخش چندنفره‌ی بازی، Horizon Arcade است که در آن چند مینی‌گیم ارائه می‌شود و مثلا در یکی از آن‌ها بازیکنان باید به اجسامی در نقشه برخورد کنند و آن‌ها را بترکانند. شما می‌توانید اپیزود هشتم !Forza Horizon 5 Let’s ¡Go را در یوتیوب تماشا کنید.

Forza Horizon 5 در تاریخ ۹ نوامبر (۱۸ آبان) برای پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و پی سی منتشر خواهد شد. همچنین بازی در روز اول عرضه در دسترس کاربران سرویس ایکس باکس گیم پس قرار می‌گیرد. سازندگان برای بخش تک‌نفره‌ی این بازی نیز فعالیت‌ها و مسابقات متنوعی در قالب جشنواره‌های مختلف درنظر گرفته‌اند که بازیکنان با برنده شدن در هریک از آن‌ها جوایزی کسب می‌کنند و می‌توانند وارد مسابقاتی با سطوح بالاتر شوند. علاوه‌براین، در Forza Horizon 5 بیش از ۴۰۰ مدل مختلف ماشین وجود دارد که رقم قابل‌توجه‌ای است.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی حالت‌های مختلف بخش چندنفره‌ی Forza Horizon 5 چیست؟ نظرات خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده