// سه شنبه, ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۲۸

اعلام جدول زمان‌بندی دومین تست فنی بازی Halo Infinite

343 اینداستریز تاریخ‌ و ساعت برگزاری دومین تست فنی بخش چندنفره‌ی بازی Halo Infinite را اعلام کرده است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیوی 343 اینداستریز بالاخره از جدول زمان‌بندی دومین تست فنی (نسخه‌ی آزمایشی) بخش چندنفره‌ی Halo Infinite پرده برداشت. تست فنی دوم این بازی از پس‌فردا ۲۳ سپتامبر (۱ مهر) شروع می‌شود و تمرکز آن روی حالت Arena خواهد بود. البته مچ‌میکینگ از تاریخ ۲۴ سپتامبر (۲ مهر) بین ساعت‌های ۲۱:۳۰ تا ۱۲:۳۰ بامداد و در تاریخ ۲۵ سپتامبر (۳ مهر) بین ساعت‌های ۴:۳۰ تا ۸:۳۰ صبح برگزار خواهد شد. همچنین دسترسی بازیکنان به این رویداد در تاریخ ۲۷ سپتامبر (۵ مهر) ساعت ۲۱:۳۰ قطع خواهد شد (همه‌ی ساعت‌ها به وقت تهران است).

رویداد بعدی در تاریخ ۳۰ سپتامبر (۸ مهر) شروع و از ۱ تا ۳ اکتبر (۹ تا ۱۱ مهر) و در همان ساعت‌های بالا در دسترس بازیکنان منتخب قرار می‌گیرد. ضمنا این رویداد حالت‌های Arena و Big Team Battle را شامل می‌شود. سپس نظرسنجی‌هایی در تاریخ ۱۲ مهر ساعت ۸:۳۰ صبح برای اینسایدرها ارسال و دسترسی به این رویداد نیز در همین روز ساعت ۲۱:۳۰ قطع خواهد شد. برای تمام اینسایدرهایی که صلاحیت خود را تا ماه سپتامبر حفظ کرده‌اند، دعوت‌نامه‌هایی برای شرکت در این تست فنی ارسال می‌شود.

هدف تست دوم نیز رفع باگ‌های بخش چندنفره و دریافت بازخورد از شرکت‌کنندگان است. علاوه‌براین‌ها، محتوای جدیدی در تست دوم در اختیار بازیکنان قرار می‌گیرد؛ از جمله اضافه شدن یک نقشه‌ی جدید و حالت‌های آبجکتیو به Social Arena در تاریخ ۲۶ سپتامبر (۴ مهر)، حالت‌های آبجکتیو برای Bot Arena، حالت Training، بخش Weapon Drills (تمرین با اسلحه)، بتل پس و موارد قابل شخصی‌سازی.

Halo Infinite در تاریخ ۸ دسامبر (۱۷ آذر) برای پلتفرم‌‌های ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و پی سی منتشر خواهد شد.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی بخش چندنفره‌ی Halo Infinite و تست‌های فنی آن چیست؟ نظرات خود را در صورت تمایل با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده