// سه شنبه, ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۰۲

رضایت بلیزارد از کیفیت اجرا Diablo 2: Resurrected روی نینتندو سوییچ

شرکت Blizzard می‌گوید که بازی Diablo 2: Resurrected (ریمستر دیابلو 2) به شکل عالی و کاملا روان روی کنسول نینتندو سوییچ اجرا می‌شود.

عضو ارشد تیم مهندسی گرافیک ریمستر دیابلو 2 بلیزارد می‌گوید که مردم از مشاهده‌ی کیفیت آن روی پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس خوشحال خواهند شد. در عین حال به نظر او بازی روی کنسول نینتندو سوییچ هم عملکردی عالی را از خود نشان می‌دهد و بسیار روان اجرا می‌شود. پس به نظر بلیزارد شما می‌توانید برای تجربه‌ی این بازی نقش‌آفرینی اکشن کلاسیک روی انواع‌واقسام پلتفرم‌ها هیجان‌زده باشید.

مهم‌ترین تغییرات بازی Diablo 2: Resurrected نسبت به بازی Diablo 2 سال ۲۰۰۰ میلادی عملا بصری بوده‌اند. سازندگان با افزایش رزولوشن و کیفیت مواردی همچون تکسچرها می‌خواهند جهان یک بازی بسیار محبوب را زیباتر از همیشه به تصویر بکشند. این وسط از آن‌جایی که جدیدترین بتا عمومی بازی Diablo 2: Resurrected برای تمام کنسول‌ها غیر از نینتندو سوییچ عرضه شد، عده‌ای گفتند که نکند قدرت کمتر این دستگاه نسبت به دیگر پلتفرم‌های مقصد باعث شود که محصول جدید بلیزارد روی آن تجربه‌ای نامناسب را تحویل گیمرها دهد؟

اما بلیزارد اطمینان دارد که بازی روی نینتندو سوییچ «مثل کره» (اشاره به روان بودن عملکرد فنی) اجرا می‌شود. عضو کلیدی تیم سازنده می‌گوید که تک‌تک نسخه‌ها واقعا با در نظر داشتن پلتفرم مقصد ساخته شده‌اند؛ نه که این شرکت بازی Diablo 2: Resurrected را فقط برای کامپیوتر بسازد و سپس آن را برای انواع‌واقسام کنسول‌ها پورت کند. یکی از طراح‌های بازی می‌گوید که از تجربه‌ی Diablo 2: Resurrected روی نینتندو سوییچ به‌صورت دستی (متصل‌نشده به تلویزیون) لذت می‌برد. براساس ادعای او بلیزارد حتی به جزئیاتی همچون ضرورت بزرگ‌تر شدن برخی از نوشته‌ها در این حالت توجه داشت تا بازیکن‌ها تجربه‌ای عالی را به‌دست بیاورند.

تصویر شخصیت قابل بازی Paladin در بازی Diablo 2: Resurrected

علاوه‌بر تمامی پلتفرم‌های نام‌برده در پاراگراف‌های قبلی، بازی Diablo 2: Resurrected برای پلی استیشن 4 سونی و ایکس باکس وان مایکروسافت هم عرضه می‌شود. البته سازندگان با اینکه تمامی نسخه‌ها را بسیار خوب می‌دانند، به طرز واضحی برای نسخه‌های کنسول PS5 و کنسول‌های Xbox Series هیجان‌زده هستند. زیرا می‌گویند آن‌ها از هر نظر به بهترین شکل ممکن اجرا می‌شوند و زیباترین جلوه‌های بصری را در فریم‌ریت بالا به نمایش می‌گذارند.

اکنون حدودا ۴۸ ساعت تا عرضه‌ی جهانی بازی Diablo 2: Resurrected شرکت بلیزارد باقی مانده است. باتوجه‌به وضعیت فعلی شرکت و حواشی گسترده‌ی پیرامون آن باید دید که چه‌قدر طول می‌کشد تا زمان عرضه‌ی یک بازی ویدیویی دیگر از سوی این تیم برسد. ظاهرا پرونده‌ی شکایت جدی سازمان‌های دارای مقام‌های بالا از شرکت Blizzard Entertainment مدام قطورتر از قبل می‌شود.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده