// دوشنبه, ۲۹ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۴۵

نمایش ماشین‌های پورشه در تریلر جدید بازی Gran Turismo 7

به‌تازگی تیزری از Gran Turismo 7 منتشر شده است که در آن مدل‌های جدید و قدیمی پورشه را مشغول مسابقه دادن نشان می‌دهد.

Gran Turismo 7 یکی از چند بازی مهم و فرست پارتی سونی بود که در رویداد پلی استیشن شوکیس اخیر حضور داشت و سونی و استودیوی Polyphony Digital با انتشار تریلری ما را کمی بیشتر با گرافیک و گیم‌پلی این بازی شبیه‌ساز ریسینگ آشنا کردند. البته به‌جز تریلر، کازونوری یامائوچی، خالق و کارگردان بازی‌های گرن توریزمو نیز با چند رسانه‌ی مختلف مصاحبه‌هایی انجام داد و در آن‌ها راجع‌به بخش‌های مختلف گرن توریزمو 7 از جمله طراحی فیزیک و سیستم آب‌و‌هوای این بازی توضیحاتی ارائه داد.

حال تیزر تازه‌ای از جدیدترین نسخه از مجموعه گرن توریزمو منتشر شده است که در آن نگاهی گذرا خواهیم داشت به مدل‌هایی مختلف پورشه که در این بازی در دسترس هستند. در این تیزر ۳۰ ثانیه‌ای مدل‌های جدیدی مانند 917K و 917 Living Legend به نمایش درمی‌‌آیند. علاوه‌براین‌ها، چند مدل دیگر نیز از شرکت خودروسازی پورشه نشان داده می‌شوند که پیش‌تر نیز در نسخه‌های قبلی گرن توریزمو وجود داشتند. البته در تیزر جدید بخش‌های کوتاهی از گیم‌پلی بازی نیز نمایش داده می‌شود. شما می‌توانید این تیزر را در ادامه تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

Gran Turismo 7 در تاریخ ۴ مارس (۱۴ اسفند) برای پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 منتشر خواهد شد. همچنین سازندگان تایید کرده‌اند که بخش چندنفره‌ی گرن توریزمو 7 از بازی بین نسلی پشتیبانی می‌کند؛ به این معنی که بازیکنان PS4 و PS5 می‌توانند با یکدیگر بازی را تجربه کنند. البته دراین‌میان بازیکنان برای تجربه‌ی بیشتر بخش‌های بازی از جمله کمپین تک‌نفره‌ی آن، باید دائما به اینترنت متصل باشند.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی تیزر بالا چیست؟ نظرات خود را در صورت تمایل با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده