نویسنده: مهدی اسدی
// یکشنبه, ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۴۸

رایگان بودن Far Cry 6 و Resident Evil 8 برای خریداران کارت گرافیک RX 6900 XT

AMD گران‌ترین کارت گرافیک گیمینگ خود به‌نام Radeon RX 6900 XT را با بازی‌های رایگان و جذابی به خریداران پیشنهاد کرده تا علاقه‌مندان را به GPU پرچم‌دار خود ترغیب کند.

AMD اخیراً یک باندل Raise the Game را شامل بازی‌های Far Cry 6 و Resident Evil Village و ۶ ماه اشتراک سرویس ایکس باکس گیم پس، برای محصولات منتخبی که به پردازنده‌های Radeon و Ryzen مجهز شدند معرفی کرده است. حالا این پیشنهاد برای خریداران کارت گرافیک Radeon RX 6900 XT نیز گسترش یافته و در حال حاضر تنها به این مدل محدود شده است. در این بسته بازی‌های Far Cry 6 و Resident Evil 8 ارائه شده که هر دو به‌عنوان بازی‌های AAA و سطح بالا به پردازنده گرافیکی قدرتمندی نیاز دارند شناخته می‌شوند. Resident Evil Village که مدتی است از زمان عرضه آن می‌گذرد و Far Cry 6 نیز قرار است در تاریخ ۷ اکتبر (۱۵ مهر) منتشر شود.

اما علاوه‌بر‌اینکه این باندل فقط شامل RX 6900 XT، گران‌قیمت‌ترین کارت گرافیک AMD می‌شود، به‌نظر می‌رسد که تنها مدل کاستوم AIBها با سیستم‌های ویژه‌ی خنک‌کننده ایر کولینگ یا خنک‌کننده مایع در این پیشنهاد قرار می‌گیرند و این بازی‌ها برای کارت‌های رفرنس ارائه نمی‌شوند. ضمن اینکه این طرح تنها در مناطق آمریکای شمالی و اروپا اعتبار داشته و به سایر کشورها در وبسایت رسمی AMD اشاره‌ای نشده است. علاوه‌بر‌این، خرید مستقل RX 6900 XT برخلاف محصولات خاصی که با CPU و GPU منتخب AMD معرفی شده بودند تنها این دو بازی را در پی داشته و دیگر خبری از اشتراک ۶ ماهه ایکس باکس گیم پس نیست.

باندل Raise the Game کارت گرافیک AMD

باتوجه‌به محدودیت‌های بازار پردازنده‌های گرافیکی، کارت گرافیک‌ RX 6900 XT همچنان با رنج قیمت ۲۰۰۰ دلار یا بالاتر در بازار عرضه می‌شوند که تفاوت زیادی با قیمت مصوب ۱۵۰۰ دلاری آن دارد. بنابراین اگر قصد خرید این کارت گرافیک پرچم‌دار را داشته باشید، حداقل دو بازی به ارزش ۱۰۰ دلار را درکنار آن دریافت خواهید کرد.

در ادامه می‌توانید فهرستی از مدل‌های خاصی که این بازی‌های رایگان را درکنار خود دریافت خواهند کرد را ملاحظه کنید:

  • SAPPHIRE NITRO+ AMD Radeon™ RX 6900 XT
  • SAPPHIRE NITRO+ AMD Radeon™ RX 6900 XT Special Edition
  • SAPPHIRE TOXIC AMD Radeon™ RX 6900 XT Limited Edition
  • SAPPHIRE TOXIC AMD Radeon™ RX 6900 XT Extreme Edition
  • SAPPHIRE TOXIC AMD Radeon™ RX 6900 XT Air Cooled
  • POWERCOLOR RX 6900 XT Liquid Devil Ultimate
  • POWERCOLOR RX 6900 XT Liquid Devil
  • POWERCOLOR RX 6900 XT Red Devil Ultimate
  • POWERCOLOR RX 6900 XT Red Devil

کد بازی‌های رایگان تا تاریخ ۲۹ ژانویه ۲۰۲۲ (۹ بهمن ۱۴۰۰) قابل دریافت است.


منبع videocardz
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده