// یکشنبه, ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۵۴

آغاز مراحل موشن کپچر برای بازی جدید ناتی داگ

یکی از اعضای ارشد ناتی داگ عکسی را از خود و دو بازیگر منتشر کرده است که آن‌ها را در یک استودیوی موشن کپچر نشان می‌دهد.

استودیوی ناتی داگ پس از اینکه خیالش از بابت عرضه‌ی بازی The Last of Us Part 2 راحت شد، به سرعت سراغ کار روی پروژه‌های دیگر رفت. البته مشخص نیست که آن‌ها دقیقا چه بازی یا بازی‌هایی را در دست ساخت دارند. باتوجه‌به این موضوع، حالا ماریان هیدن، انیماتور ارشد سینمایی در ناتی داگ عکسی را در توییتر خود به اشتراک گذاشته است که او را همراه دو بازیگر در یک استودیوی موشن کپچر نشان می‌دهد و در توضیح عکس نیز نوشته شده است: «برگشتن به کار موشن کپچر همیشه برایم لذت‌بخش بوده است.»

در عکس هیدن دو نفر دیگر نیز حضور دارند که یکی از آن‌ها مارک موساشی و دیگری نیز یک بازیگر ناشناخته است. موساشی یک بازیگر بدل‌کار است که از زمان نسخه‌ی اول The Last of Us در آثار ناتی داگ نقش‌آفرینی کرده است. این عکس خود بیانگر این است که مراحل موشن کپچرِ حداقل یکی از بازی‌های در دست ساخت ناتی داگ شروع شده است. شما می‌توانید عکس مذکور را در ادامه مشاهده کنید.

آغاز مراحل موشن کپچر برای بازی جدید ناتی داگ

بسیاری از بازیکنان و طرفداران ناتی داگ به‌شدت مشتاقند بدانند این استودیوی خوش‌نام دقیقا مشغول توسعه‌ی چه چیزی است؟ در این مدت شایعات و اخبار زیادی دررابطه با پروژه‌های جدید ناتی داگ منتشر شده است. برای مثال، یکی از این شایعه‌ها می‌گوید آن‌ها در حال ساخت نسخه‌ی ریمیک The Last of Us هستند و باتوجه‌به اینکه فناوری‌های به‌کاررفته در آن مربوط‌به ۸ سال پیش است، ممکن است ناتی داگ برای ضبط انیمیشن‌های کاراکترهای این بازی با فناوری‌های جدید، دست به انجام موشن کپچر جدیدی زده باشد.

البته ممکن است موشن کپچر جدید به بخش چندنفره‌ی The Last of Us Part 2 مربوط باشد که در نسخه‌ی اول مجموعه Factions نام داشت. ناتی داگ اخیرا به‌صورت رسمی اعلام کرد که در حال ساخت یک بازی چندنفره‌ی مستقل است. بااین‌حال، هنوز به‌طور کامل مشخص نیست که این بازی همان بخش Factions لست آو آس است که حالا بزرگ‌تر و گسترده‌تر شده است یا اینکه یک اثر مولتی‌پلیر کاملا جدید خواهد بود. دراین‌میان یک احتمال دیگر هم وجود دارد و آن این است که آن‌ها مشغول توسعه‌ی یک بازی داستانی به‌کلی جدید هستند. درکل ما هنوز نه از ماهیت بازی‌های در دست ساخت ناتی داگ به‌طور قطعی اطلاع داریم و نه از تعداد آن‌ها.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی عکس بالا چیست؟ فکر می‌کنید که مربوط‌به ضبط موشن کپچر کدام بازی باشد؟ گمانه‌زنی‌های خود را در این خصوص با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده