// شنبه, ۲۷ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۴۸

عدم انتشار محتوای فصلی برای کالکشن هیلو پس از عرضه Halo Infinite

343 اینداستریز اعلام کرد که پس از عرضه‌ی Halo Infinite، انتشار محتوای فصلی برای Halo: The Master Chief Collection پایان می‌یابد؛ گرچه این کالکشن همچنان محتوای جدید دریافت خواهد کرد.

بازی Halo: The Master Chief Collection عرضه‌ی پرمشکلی را در سال ۲۰۱۴ تجربه کرد. بااین‌حال، استودیوی 343 اینداستریز در این مدت به‌طرز خستگی‌ناپذیری این کالکشن را بهبود داده و به‌لطف انتشار منظم آپدیت‌ها، پچ‌ها و محتوای جدید، آن را به پکیجی ارزشمند برای طرفداران قدیمی مستر چیف و دیگر بازیکنان تبدیل کرده است.

حال که تنها چند ماهی به انتشار بازی مورد انتظار Halo Infinite باقی مانده است، ممکن است این سؤال برای بازیکنان کالکشن هیلو پیش بیاید که پس از عرضه‌ی هیلو اینفینیت، تکلیف پشتیبانی از این کالکشن چه می‌شود؟ طبق گفته‌های 343 اینداستریز که البته قابل پیش‌‌بینی هم بود، پس از انتشار Halo Infinite پشتیبانی از Halo: The Master Chief Collection کمی کاهش می‌یابد.

343 اینداستریز با انتشار پست جدیدی در وب‌سایت Halo Waypoint اعلام کرده است زمانی‌که Halo Infinite عرضه شود، این استودیو تمرکز خود را باید روی انتشار محتوای فصلی برای بخش چندنفره این بازی بگذارد و به همین خاطر دیگر برای Halo: The Master Chief Collection محتوای فصلی منتشر نخواهد شد. 343 اینداستریز می‌گوید در عوض برای کالکشن هیلو آپدیت‌هایی کوچک‌تر و در فواصل غیرمنظم منتشر می‌شوند.

مجموعه ‘Halo: The Master Chief Collection’

البته آن‌ها به بازیکنان این کالکشن اطمینان داده‌اند که محتوای جدید همچنان به Halo: The Master Chief Collection اضافه خواهد شد و اینکه «کلی چیزهای خوب و جالب» در سال ۲۰۲۲ به این بازی می‌آیند. 343 اینداستریز همچنین در خصوص دلیل کاهش پشتیبانی از Halo: The Master Chief Collection می‌گوید برای آن‌ها مقدور نیست که به‌طور همزمان برای دو بازی مختلف چندنفره محتوای فصلی منتشر کند و خب بدیهی است که در این زمینه اولویت باید با Halo Infinite باشد.

Halo: The Master Chief Collection در حال حاضر روی ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و پی سی در دسترس است و Halo Infinite نیز در تاریخ ۸ دسامبر (۱۷ آذر) برای همین پلتفرم‌ها منتشر خواهد شد. البته تا چند روز دیگر و در تاریخ ۲۴ سپتامبر (۲ مهر) قرار است دومین پیش‌نمایش فنی (یا همان نسخه‌ی آزمایشی) بخش چندنفره‌ی هیلو اینفینیت برگزار شود.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی تصمیم 343 اینداستریز چیست؟ نظرات خود را در صورت تمایل با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده