نویسنده: شعیب شاهدی
// شنبه, ۲۷ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۰۳

فروش بالای بازی شبیه ساز سوخت گیری Gas Station Simulator در استیم

بازی شبیه ساز پمپ‌بنزین و سوخت‌گیری Gas Station Simulator در جایگاه پنجمین بازی پرفروش در فروشگاه استیم قرار گرفته است.

بازی‌های شبیه‌ساز عجیب و غریب مثل Goat Simulator همیشه طرفداران مخصوص‌ به‌خود را دارند و برخی اوقات ازلحاظ مالی عملکرد خوبی را ثبت می‌کنند. به‌تازگی بازی Gas Station Simulator که شبیه‌ساز پمپ‌بنزین و سوختگیری است، توانسته بازیکنان زیادی را به‌خود جذب کند. اخیرا این بازی شبیه‌ساز خاص و به‌اصطلاح نیچ (Niche) یکی از پرفروش‌ترین بازی‌های فروشگاه استیم شده و در لیست بازی‌های پرفروش در رتبه پنجم قرار گرفته است.

بازی Gas Station Simulator درباره یک جایگاه سوخت‌گیری درب‌وداغان و زوار در رفته در وسط ناکجاآباد است که حسابی به یک دست رنگ‌آمیزی و نقاشی نیاز دارد. در این بازی بازیکنان باید کم‌کم همه‌ چیز را تعمیر کنند و به‌آیتم‌های بهتر ارتقا دهند. به‌نظر می‌رسد بخش زیادی از موفقیت بازی مدیون همین سیستم تعمیر و ارتقا دادن باشد. در این بازی می‌شود کلی فعالیت انجام داد که به‌جز موارد مربوط‌به بخش سوخت‌گیری شامل رنگ‌آمیزی، نوسازی و چیدن مبلمان و سایر وسایل می‌شود. 

چالش اصلی بازیکنان در بازی Gas Station Simulator رونق دادن به‌کسب‌وکار این جایگاه سوخت‌گیری است. ازجمله مواردی که در گیم‌پلی بازی تاثیر دارند می‌توان‌به تعداد مشتری‌ها، تعداد ماشین‌ها، استخدام کارمندان، ذخیره و نگه‌داری مواد غذایی، مقدار سوخت موردنیاز برای یک هفته، مشخص کردن یک نفر برای بیرون بردن زباله‌ها و... اشاره کرد. همچنین در تریلر بازی شاهدی حضور یک بشقاب پرنده هستیم.

سازنده این بازی استودیو Drago Entertainment است. همچنین علاقه‌مندان می‌توانند برای تجربه‌ی سبک و سیاق Gas Station Simulator نسخه‌ی Prologue بازی را به‌صورت رایگان از استیم دریافت کنند. یکی از کاربران استیم درباره این بازی گفته است: «اول پیش خودم گفتم قبل از خواب به‌مدت نیم ساعت یک نگاهی به بازی می‌اندازم، ولی تا ساعت ۴ صبح بازی کردم.»

نظر شما درباره‌ی بازی‌های شبیه‌ساز عجیب‌وغریب و این‌چنینی چیست؟ مخاطبان زومجی می‌توانند نظرات خود را در بخش زیر با ما درمیان بگذارند.


منبع gamesradar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده