// جمعه, ۲۶ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۱۷

افت ارزش سهام الکترونیک آرتز با تاخیر بتلفیلد 2042

تأخیر حدودا یک‌ماهه‌ی تاریخ عرضه‌ی بازی Battlefield 2042 کاری کرد که ارزش سهام شرکت EA با چند درصد افت مواجه شود.

ارزش سهام شرکت الکترونیک آرتز به خاطر برخی نگرانی‌های به وجود آمده بابت تأخیر تاریخ عرضه‌ی بازی بتلفیلد 2042 با افت هفت درصدی روبه‌رو شد. زیرا شایعات نمی‌گفتند که بازی تا چه زمانی تأخیر می‌خورد و نگرانی‌ها طی روزهای گذشته در حال شدت گرفتن بودند؛ تا اینکه بالاخره شرکت EA تأخیر را به‌صورت رسمی تایید کرد. بازی Battlefield 2042 در تاریخ ۱۹ نوامبر (۲۸ آبان) برای پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و کامپیوترهای شخصی عرضه می‌شود؛ درحالی‌که قرار بود ۲۲ اکتبر (۳۰ مهر) به بازار بیاید. عجیب‌تر آن که ظاهرا سازندگان تاریخ شروع بتا این شوتر اول‌شخص چندنفره را هم به ماه اکتبر انتقال دادند.

پس از آن که تأخیر به‌صورت رسمی اعلام شد و تنها چند هفته زمان عرضه‌ی بتلفیلد 2042 را عقب انداخت، ارزش سهام الکترونیک آرتز مقداری بالا رفت. اما هنوز به حالت عادی خود (قبل از پخش شدن گزارش‌های مرتبط با تأخیر) نرسیده است. شرکت EA تایید کرد که هفته‌ی بعد تاریخ‌های جدید عرضه‌ی بتا بازی Battlefield 2042 اعلام می‌شوند.

تام هندرسون، اینسایدر شناخته‌شده‌ی صنعت بازی‌های ویدیویی و خبرنگار رسانه‌ی دوال‌شاکرز در توئیتر نوشت: «به تأخیر انداختن زمان عرضه‌ی بتا نگران‌کننده به نظر می‌رسد. تمام هدف عرضه‌ی یک بتا این است که سازندگان واکنش‌های بازیکن‌ها را دریافت کنند و گیمرها گزارش مواردی همچون باگ‌ها را بدهند. اگر آن‌ها نیاز دارند که حتی عرضه‌ی بتا را هم عقب بیاندازند، شما از خود می‌پرسید که واقعا وضعیت بازی در پشت‌صحنه چگونه به نظر می‌رسد؟ جنس صحبت‌های پیرامون این محصول [طی هفته‌های اخیر] شدیدا تغییر کرد».


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده