// چهار شنبه, ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۲۹

استودیو Firesprite سونی تعداد زیادی نیرو استخدام می‌کند

Firesprite، جدیدترین استودیوی فرست پارتی سونی با جذب تعداد زیادی نیرو در بخش‌های مختلف قصد دارد خود را به سرعت گسترش دهد.

سونی اخیرا خبر خریداری Firesprite را اعلام کرد و گفت این استودیوی انگلیسی قرار است به خانواده‌ی استودیوهای فرست پارتی پلی استیشن بپیوندد. فایراسپرایت حتی قبل از اینکه به یکی از زیرمجموعه‌های سونی دربیاید، مجموعه‌ی بزرگی محسوب می‌شد که مجموع تعداد کارمندانش از تعداد کارمندان دو استودیوی مدیا ملکول و لندن سونی بیشتر بود. حال خبر رسیده است که Firesprite قرار است با استخدام تعداد زیادی نیروی جدید در بخش‌های مختلف، حتی از قبل نیز بزرگ‌تر شود.

قبل از خریداری شدن Firesprite توسط سونی، حدود ۲۵۰ نفر در این استودیو مشغول به کار بودند. حال آن‌ها قصد دارند در ۴۰ سمت شغلی مختلف نیرو جذب کنند. درصورت جذب ۴۰ نفر دیگر، تعداد اعضای فایراسپرایت به حدود ۳۰۰ نفر خواهند رسید که عدد نسبتا قابل‌توجه‌ای است و این استودیو را قادر می‌سازد کیفیت کارش را از قبل نیز بیشتر کند یا حتی روی پروژه‌های جدیدی کار کند.

هرمن هالست، رئیس استودیوهای پلی استیشن با اعلام اینکه Firesprite به یکی از استودیوهای اصلی سونی تبدیل شده است، تایید کرد که آن‌ها در حال حاضر روی چند بازی به‌صورت همزمان کار می‌کنند. جدیدترین استودیوی پلی استیشن احتمالا روی حداقل یک بازی واقعیت مجازی کار می‌کند؛ چراکه به‌تازگی گزارش‌هایی منتشر شده است مبنی بر اینکه Firesprite قرار است یک بازی VR بسازند که در جهان دو بازی Horizon Zero Dawn و Horizon Forbidden West جریان دارد.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی Firesprite چیست؟ فکر می‌کنید آن‌ها می‌توانند به یکی از استودیوهای موفق سونی تبدیل شوند؟ نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده