نویسنده: مهدی اسدی
// سه شنبه, ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۴۱

مشخصات سیستم مورد نیاز برای بازی Alan Wake Remastered

رمدی ضمن تأیید پشتیبانی از تکنولوژی DLSS و نمایشگرهای فوق عریض در ریمستر بازی Alan Wake، مشخصات سیستم مورد نیاز برای اجرای نسخه پی سی این بازی را اعلام کرده است.

توسعه‌دهندگان استودیوی رمدی در وبسایت رسمی خود صفحه‌ی جدیدی را ویژه‌ی سؤالات پرتکرار Alan Wake Remastered راه اندازی کردند که جزئیات عملکرد و رزولوشن نسخه‌های مختلف کنسولی بازی را درکنار ارتقاء رایگان نسخه‌ی نسل قبل آن به کنسول‌های جدید سونی و مایکروسافت تأیید می‌کند. علاوه‌براین، انتشار آپدیت روز عرضه بازی برای بهبود جلوه‌های سینماتیک بازی درکنار «سایر اصلاحات نهایی» برای آن تأیید شده است. در حال حاضر محتوای پولی دیگری برای این بازی برنامه‌ریزی نشده است.

علاوه‌براین، قابلیت‌های ویژه‌ی نسخه پی سی Alan Wake Remastered نیز اعلام شده که شامل پشتیبانی از نمایشگرهای فوق عریض (البته کات سین‌های از پیش رندر شده‌ی بازی همچنان در نسبت تصویر 16:9 نمایش داده می‌شوند.)، برخورداری از فناوری Nvidia DLSS (شامل تنظیمات Quality ،Performance ،Balanced و Ultra-Performance) و تنظیمات خاصی مانند FOV Slider است که امکان تنظیم گستره دید بازیکن در محیط بازی را فراهم می‌کند. ریمستر بازی الن ویک در پی سی از تکنولوژی HBAO+ Nvidia Ambient Occlusion نیز پشتیبانی می‌کند.

شخصیت اصلی بازی Alan Wake Remastered

در مورد سیستم مورد نیاز برای اجرای نسخه پی سی بازی نیز از Intel Core i5-3340 و Nvidia GeForce GTX 960 یا کارت گرافیک AMD هم رده آن با ۲ گیگابایت حافظه VRAM و ۸ گیگابایت رم به‌عنوان مشخصات حداقلی نام برده شده است. برای تنظیمات پیشنهادی بازی نیز به یک پردازنده Core i7-3770 درکنار یک کارت گرافیک GeForce GTX 1060 یا مدل AMD هم رده آن با ۴ گیگابابیت حافظه VRAM و ۱۶ گیگابایت RAM احتیاج خواهید داشت.

حداقل مشخصات سیستم مورد نیاز

  • سیستم‌عامل: Windows 10 64-bit
  • پردازنده: Intel Core i5-3340 یا پردازنده هم رده AMD
  • کارت گرافیک: Nvidia GeForce GTX 960 یا کارت گرافیک هم رده AMD با ۲ گیگابایت VRAM
  • رم: ۸ گیگابایت یا بالاتر
  • حجم حافظه مورد نیاز: ۳۶ گیگابایت

سیستم پیشنهادی

  • سیستم‌عامل: Windows 10 64-bit
  • پردازنده: Intel Core i7-3770 یا پردازنده هم رده AMD
  • کارت گرافیک: Nvidia GeForce GTX 1060 یا کارت گرافیک هم رده AMD با ۴ گیگابایت VRAM
  • رم: ۱۶ گیگابایت
  • حجم حافظه مورد نیاز: ۳۶ گیگابایت

بازی Alan Wake Remastered در تاریخ ۵ اکتبر (۱۵ مهر) برای ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و پی سی منتشر خواهد شد.

در پایان نظرات خود را با ما و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع gamingbolt.
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده