نویسنده: میلاد فاطمی
// سه شنبه, ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۱۷

تمجید هرمن هالست از بازی جدید Bend Studio

با انتشار فهرست افراد مورد نیاز Bend Studio، هرمن هالست، مدیر استودیوهای پلی استیشن، از ایده فوق‌العاده پروژه جدید سازنده بازی Days Gone پرده‌برداری کرد.

روز گذشته بود که استودیوی بازی‌سای بند (Bend Studio) با انتشار تصویری، فهرست افراد مورد نیاز برای پروژه جدید خود را منتشر کرد. حال در جدیدتری اخبار بازی، ساعاتی پس از انتشار این پست، هرمن هالست، مدیر استودیوهای پلی استیشن، بدون ارایه توضیحات اضافی و تکمیلی، به ایده و کانسپت جدید و فوق‌العاده بازی اشاره کرد و گفت که برای آن هیجان‌زده است. 

اگر از کاربران کنسول پلی استیشن 4 باشید، احتمالا حداقل برای یک‌بار هم که شده دنیای پساآخرالزمانی Days Gone را تجربه کرده‌اید. درحالیکه بسیاری منتظر معرفی و رونمایی از دنباله این بازی توسط Bend Studio بودند، اما به‌نظر می‌رسد حداقل فعلا نباید منتظر این اتفاق توسط تیم سازنده باشیم و این استودیو در حال ساخت یک IP کاملا جدید است.

فهرست افراد مورد نیاز Bend Studio

براساس اطلاعات موجود استودیوی بند از چند ماه پس از عرضه بازی Days Gone در سال ۲۰۱۹، روند توسعه بازی جدید خود را شروع کرده‌ است. البته چنانچه زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا در جریان هستید که چندی پیش جان گاروین و جف راس، دو تن از اعضای Bend Studio، خروج خود از این استودیو را به‌صورت رسمی تایید کردند. 

طبق حدس‌وگمان‌های مطرح شده، احتمالا بازی دردست ساخت استودیوی بند به‌صورت انحصاری برای کنسول پلی استیشن 5 روانه بازار خواهد شد. حال درنهایت نوبت شما است تا نظرات و پیش‌بینی‌های خود درخصوص ساخته جدید سازنده بازی Days Gone را با ما و سایر مخاطبان زومجی به اشتراک بگذارید.


منبع psu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده