// سه شنبه, ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۲۹

Total War: Warhammer 3 تا سال ۲۰۲۲ تاخیر خورد

استودیو کریتیو اسمبلی در مورد تاخیر عرضه Total War: Warhammer 3 بیان کرد که تاخیر این بازی باعث می‌شود که با محصولی کامل‌تر روبرو باشیم.

سگا و استودیو Creative Assembly اوایل امسال بازی Total War: Warhammer 3 را معرفی کردند و تأیید کردند که این بازی زیر مجموعه‌ی سری استراتژی Warhammer، تا اواخر سال میلادی جاری به اوج خود می‌رسد. باتوجه‌به اینکه زمان زیادی تا پایان سال ۲۰۲۱ باقی نمانده است، به‌تازگی اعلام شد که عرضه‌ی این بازی تأخیر خورده است.

البته تاخیر این بازی به این معنی نیست که باید مدت زمانی طولانی منتظر این بازی باشیم. بازی Total War: Warhammer 3 به‌جای اواخر سال ۲۰۲۱، اکنون در اوایل سال ۲۰۲۲ عرضه می‌شود و استودیو Creative Assembly می‌گوید که این زمان توسعه اضافی به آن‌ها این امکان را می‌دهد تا بیشتر روی بازی کار کنند و بازی را به استانداردهای خودشان برسانند.

توسعه‌دهنده‌ی این بازی در پیام خود در توییتر می‌گوید اطلاعات زیادی در مورد بازی در طی ماه‌های منتهی به تاریخ عرضه جدید بازی منتشر خواهد شد. او همچنین اضافه کرد: «تاریخ جدید باعث می‌شود بازی عرضه قوی‌تری را تجربه کند و همچنین اولین گام بزرگ جهت ورود به دوره جدیدی برای بازی Total War: Warhammer خواهد بود. ما این نسخه را پایان سه‌گانه خود نمی‌دانیم، بلکه آغاز انتشار سال‌ها محتویات جدید و پشتیبانی از این بازی دانسته و ما همچنان آوردن جهان فانتزی Games Workshop را به Total War ادامه خواهیم داد.»

بازی Total War: Warhammer 3 هنگام عرضه ازطریق فروشگاه استیم و اپیک گیمز برای رایانه‌های شخصی در دسترس خواهد بود.

تاخیر بازی توتال وار: وارهمر ۳


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده