نویسنده: صابر بادکوبه
// سه شنبه, ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۰۵

احتمال تغییر صداپیشه بایونتا در بازی Bayonetta 3

هلنا تیلور اخیرا مدعی شده که ممکن است صداپیشه این شخصیت در بازی Bayonetta 3 نباشد. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

هلنا تیلور، بازیگر بریتانیایی که تاکنون در تمامی بازی‌های توسعه‌یافته توسط PlatinumGames نظیر Anarchy Reigns ،Super Smash Bros و Bayonetta به صداپیشگی پرداخته است، به هواداران اعلام کرد که شاید در بازی Bayonetta 3 حضور نداشته باشد. او در پاسخ به توییت کاربری مبنی بر اینکه تصور بایونتا بدون صدای هلنا تیلور دشوار است، گفت «خب، ممکن است مجبور باشید.»

تیلور در پاسخ به یکی دیگر از طرفدارانش که مدعی بود «بایونتا بدون صدای تو هیچ است» گفت هرچند علاقه‌مند به اظهارنظر دقیق و ارائه پاسخی روشن است، اما باید اصول رازداری حرفه‌ای را رعایت کند.

هفته گذشته پلاتینوم گیمز، توسعه‌دهنده بایونتا اطلاعات جدیدی در مورد روند توسعه آن ارائه کرد؛ هم‌اکنون نزدیک به چهار سال از اعلام عمومی بایونتا ۳ می‌گذرد. اوایل تابستان نینتندو خبر داد بایونتا 3 هنوز در مراحل توسعه به سر می‌برد و البته روند پیشرفت آن را رضایت‌بخش اعلام کرد. هیدکی کامیا، خالق سری بایونتا وعده داده بود قسمت سوم این بازی در سال ۲۰۲۱ عرضه خواهد شد اما اکنون که فقط سه ماه تا انتهای سال میلادی باقی مانده، به نظر می‌رسد کامیا در خصوص امکان عرضه رسمی Bayonetta 3 در سال جاری کمی مردد است:

«نمی‌توانم دقیقا بگویم که بایونتا امسال منتشر می‌شود، اما قطعا اتفاقاتی در راه است. اگر به یاد آورید، همه در مورد بایونتا 3 از من می‌پرسیدند و من از شما می‌خواستم به همه بگویید بایونتا ۳ را برای مدتی به کلی فراموش کنند. چرا که فعلا این در دایره تصمیم و اختیار ما نیست که درباره بایونتا حرفی از تاریخ و زمان بزنیم.»

البته آتسوشی اینبا، سرپرست استودیوی پلاتینوم گیمز چنین می‌گوید: «نگران نباشید، الآن در این خصوص جایی برای نگرانی نیست. همه چیز خوب است.»

نظر شما کاربران زومجی در خصوص ادامه سری Bayonetta بدون صدای هلنا تیلور چیست؟ آیا به انتشار رسمی Bayonetta 3 در سال جاری امیدوار هستید؟ لطفا نظرات خود را با زومجی و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده