// دوشنبه, ۲۲ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۰۷

وجود والکری ها و دشمنان جدید در God of War: Ragnarok

به‌تازگی مشخص شده است که کریتوس و آترئوس باید با دو والکری جدید و یک نوع دشمن تازه در God of War: Ragnarok دست‌و‌پنجه نرم کنند.

پس از اینکه بازی God of War: Ragnarok استودیوی سانتا مونیکا در جریان رویداد پلی استیشن شوکیس ۲۰۲۱ با انتشار تریلری رونمایی شد، سیلی از اطلاعات جدید از آن در طی روزهای اخیر منتشر شده است. برای مثال، حالا می‌دانیم که در این بازی شاهد حضور کاراکترهای تازه‌ای مانند ثور و Angrboda هستیم که بازیگران جدید و بااستعدادی کار موشن کپچر آن‌ها را انجام می‌دهند. همچنین بسیاری از صداپیشه‌های God of War 2018 برای تکرار نقش‌شان به نسخه‌ی جدید بازی ملحق شده‌اند و صداپیشه‌های جدید نیز به‌جای شخصیت‌های تازه صحبت می‌کنند.

دراین‌میان حالا اریکا لیندبک و ایوان الیزابت فریدمن اعلام کرده‌اند که در God of War: Ragnarok در نقش Hrist و Gna بازی می‌کنند. این دو کاراکتر درواقع دو والکری جدیدی هستند که در نسخه‌ی رگناروک به دنیای بازی اضافه شده‌اند (Gna الهه‌ای در اسطوره‌شناسی نورس است). والکری‌ها شخصیت‌های جنگجو و مونثی از دنیای افسانه‌های نورس هستند که در نسخه سال ۲۰۱۸ بازی خدای جنگ، دشمنان سرسختی برای کریتوس محسوب می‌شوند و شکست دادن‌شان بسیار چالش‌برانگیز است.

علاوه‌براین، لورا استال، آنا بریزبین و آرون فیلیپس نیز در توییتر اعلام کرده‌اند که وظیفه‌ی صداپیشکی کاراکترهای Einherjar را برعهده دارد. Einherjar در افسانه‌های اسکاندیناوی به سربازان کشته‌شده‌ای گفته می‌شود که به والهالا (قصری متعلق به اودین، خدای خدایان در اسطوره‌های نورس) آورده شده‌اند تا برای جنگیدن درکنار اودین و در زمان واقعه‌ی رگناروک آماده شوند.

God of War: Ragnarok در سال ۲۰۲۲ برای کنسول‌های پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد.

نظر شما کاربران زومجی در این خصوص چیست؟ نظرات خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده