نویسنده: میلاد فاطمی
// دوشنبه, ۲۲ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۴۵

Wolverine یک بازی کامل با درجه‌سنی بزرگسال خواهد بود

برایان هورتون، کارگردان خلاق بازی Wolverine در پاسخ به پرسشی تاکید کرد که این اثر درواقع یک بازی کامل با درجه‌سنی بزرگسال خواهد بود. 

اگرچه واکنش اکثر گیمرها و اهالی صنعت بازی‌های ویدیویی به معرفی بازی Wolverine در رویداد اخیر سونی یعنی پلی استیشن شوکیس مثبت بوده، اما شک و شبهه و ابهاماتی درخصوص ماهیت بازی مطرح است. حال در همین رابطه و در جدیدترین اخبار بازی، ساعاتی پیش برایان هورتون، کارگردان خلاق بازی Wolverine، در پاسخ به پرسش یکی از کاربران در حساب رسمی توییتر اعلام کرد که بازی Wolverine برخلاف Marvel’s Spider-Man: Miles Morales، یک بازی کامل با درجه‌سنی بزرگسال خواهد بود. 

چنانچه زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا در جریان هستید که استودیوی بازی‌سازی اینسامنیاک گیمز درکنار معرفی و نمایش بازی Marvel's Spider-Man 2 با نمایش یک تیزر کوتاه از پروژه دیگر خود تحت عنوان Marvel’s Wolverine برای کنسول پلی استیشن 5 رونمایی کرد.

درحال حاضر طبق صحبت‌های اخیر تیم سازنده روند توسعه بازی Wolverine در مراحل ابتدایی خود قرار دارد و فعلا نباید منتظر ارایه اطلاعات و جزییات تکمیلی از این بازی مورد انتظار باشیم.

به‌نظر می‌رسد باتوجه به شخصیت Wolverine سران استودیوی اینسامنیاک گیمز تصمیم منطقی و درستی اتخاذ کرده‌اند. حال باید منتظر ماند و دید بازی Wolverine می‌تواند همچون Marvel's Spider-Man به یک اثر موفق برای پلتفرم‌های پلی استیشن تبدیل شود یا خیر؟ لطفا شما هم نظرات و پیش‌بینی‌های خود در این زمینه را با ما و سایر مخاطبان زومجی به اشتراک بگذارید.


منبع psu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده