نویسنده: علی گودرزی
// دوشنبه, ۲۲ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۰۱

صداپیشه ونوم: Spider-Man 2 یک پروژه عظیم است

طبق صحبت‌های صداپیشه‌ی کاراکتر ونوم در بازی Spider-Man 2، این اثر یک پروژه‌ی عظیم است و برای همین تا سال ۲۰۲۳ عرضه نخواهد شد.

به‌لطف معرفی بازی‌ها و انتشار اخبار دور از انتظار، رویداد پلی استیشن شوکیس ۲۰۲۱ از جمله اتفاقاتی بود که تعداد بسیار زیادی از گیمرها را غافل‌گیر کرد. نمایش بازی Spider-Man 2 یکی از همین اخبار بود که به‌شکلی کاملا ناگهانی، مطرح شد و شخصیت ونوم (Venom) را به‌عنوان یکی از کاراکترهای خود معرفی کرد.

در پایان تریلر معرفی بازی Spider-Man 2 سال ۲۰۲۳ به‌عنوان زمان عرضه‌ی این اثر نمایش داده شد. با وجود اینکه ظاهرا استودیوی اینسامنیاک گیمز با بیش از ۲ تیم متمایز، طی سالیان اخیر سخت مشغول تولید آثار مختلف (از جمله اسپایدرمن 2) بوده‌ است، کم و بیش انتظار می‌رفت که بازی جدید از سری مرد عنکبوتی اینسامنیاک گیمز، در حوالی سال ۲۰۲۳ در دسترس بازیکنان قرار بگیرد. حالا و در جریان آخرین اخبار بازی، تونی تاد (Tony Todd) ستاره‌ی فیلم کندی‌من (CandyMan) که وظیفه‌ی دوبلاژ کاراکتر ونوم را برعهده دارد، درباره‌ی پروژه‌ی اسپایدرمن 2 صحبت کرده است. تاد در پاسخ به‌این سؤال که او از چه زمانی به‌روند تولید این اثر پیوسته است، چنین گفت:

حدودا ۲ ماه می‌شود. این پروژه عظیم است و برای همین تا ۲۰۲۳ عرضه نخواهد شد

باتوجه‌به اضافه شدن کاراکتر «مایلز مورالز» به‌این بازی [کنار پیتر پارکر] می‌توان انتظار یک بازی بزرگ‌تر و پیچیده‌تر را داشت. حالا باید ببینیم که این بازی از منظر مولفه‌هایی مثل تار زدن و تاب خوردن در شهر، مأموریت‌های جانبی، مخفی‌کاری، مبارزات و موارد بیشتر چقدر قرار است بهتر و عمیق‌تر ظاهر شود. با استناد به‌تریلر معرفی بازی، یک سری تئوری مبنی بر قابل بازی بودن «ونوم» مطرح شده که برای آگاهی از صحت آن‌ها، فعلا باید منتظر بمانیم.

بازی Marvel's Spider-Man 2 در تاریخی نامشخص از سال ۲۰۲۳ میلادی به‌صورت انحصاری راهی پلی استیشن 5 خواهد شد. نظرتان چیست؟ دوست دارید کدام یک از بخش‌های بازی پیشرفت کند و بزرگ شود؟ دیدگاه خود را با زومجی درمیان بگذارید.


منبع pushsquare
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده