نویسنده: علی گودرزی
// یکشنبه, ۲۱ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۳۸

اشاره به شخصیت هالک در تریلر معرفی بازی Wolverine

در تریلر معرفی بازی Wolverine یک نکته‌ی پنهان وجود دارد که به‌شخصیت هالک اشاره می‌کند.

در جریان رویداد پلی استیشن شوکیس ۲۰۲۱ شاهد اتفاقات غیرمنتظره‌ای بودیم. دو بازی KoTOR Remake و Wolverine درحالی برای پلی استیشن 5 رونمایی شدند که کمتر شخصی انتظار نمایش آن‌ها را در ذهن می‌پروراند؛ مخصوصا که خبرنگارها و اینسایدرهای صنعت گیم به‌چنین اخباری هرگز اشاره نکرده بودند.

تریلر بازی ولورین آنقدر هیجان‌انگیز بود که تعداد زیادی از هواداران در لحظه‌ی نمایش تریلر، نکات مخفی موجود در آن را پیدا نکردند. البته که با گذشت زمان و بعد از بازبینی چندباره‌ی تریلر، حالا علاقه‌مندان به‌این بازی مشغول رمزگشایی و کشف راز و رمزهایی هستند که اینسامنیاک برای عاشقان لوگان، در تریلر این اثر جای‌گذاری کرده است. در جریان آخرین اخبار بازی و با استناد به‌تریلری که اینسامنیاک گیمز در رویداد سونی پخش کرد، نکته‌ای پنهان در این تریلر پیدا شده است که به‌کاراکتر هالک اشاره می‌کند.

اشاره به هالک در تریلر Marvel's Wolverine

وجود یک پلاک در پس‌زمینه‌ی تریلر که عبارت HLK 181 روی آن نقش بسته است، یک اشاره‌ی غیر مستقیم به‌اولین حضور ولورین در دنیای کامیک‌های مارول به‌حساب می‌آید. قهرمان بی‌رحم و دوست‌داشتنی مارول درجریان جلد ۱۸۱ از کامیک‌های شخصیت هالک، برای اولین‌بار خودش را به‌دنیای کامیک‌های مارول معرفی کرد؛ البته لوگان در جلد ۱۸۰ کامیک‌های هالک اولین حضور رسمی خود در دنیای کامیک را ثبت کرد اما آن حضور صرفا یک نمایش کوتاه از او محسوب می‌شود و به‌همین دلیل، هواداران اولین حضور درست و کامل ولورین را در جلد ۱۸۱ هالک به‌حساب می‌آورند. ولورین و هالک قصه‌های مشترک (و بعضا خونین!) پرتعدادی را در کامیک‌های مارول خلق کرده‌اند. آیا هالک در بازی ولورین حضور خواهد داشت؟ هنوز مشخص نیست.

چنین تریلرهای کوتاهی که جزئیات بسیار کمی از داستان و گیم‌پلی را نمایش می‌دهند، معمولا از نکات پنهان پرتعدادی میزبانی می‌کنند. در همین تریلر و روی همان دیواری که عبارت HLK 181 را نمایش می‌دهد، اشاره‌های متعددی به‌شهر مادریپور (شهری خیالی که برای مدتی محل زندگی لوگان در دنیای کامیک بوده است) را می‌توان پیدا کرد. همچنین وجود عدد ۱۰۴۸ در تیزر ولورین و تیزر بازی اسپایدرمن 2، به‌ دنیای مشترک مرد عنکبوتی و ولورین اشاره می‌کند.

بازی ولورین فعلا در مراحل اولیه‌ی تولید قرار دارد و تا کامل شدن فرایند توسعه‌ی آن زمان زیادی باقی مانده است. طبق گفته‌ی تیم تولید بازی، ولورین یک بازی احساسی خواهد بود و آن جنبه‌ی انسان‌دوست کاراکتر لوگان را به‌تصویر خواهد کشید. باتوجه‌به‌انتظار هواداران و صحبت کارگردان خلاق بازی در توییتر، به‌نظر می‌رسد که با یک اثر بالغ و بسیار خشن طرف خواهیم بود. نظر شما درباره‌ی بازی ولورین چیست؟ دوست دارید چه شخصی در نقش لوگان هنرنمایی کند؟ به‌نظر شما مارول و اینسامنیاک بعد از ولورین باید سراغ کدام یک از ابرقهرمان‌ها بروند؟ دیدگاه خود را با زومجی درمیان بگذارید.


منبع gamerant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده