نویسنده: مهدی اسدی
// یکشنبه, ۲۱ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۰۰

افشای تصاویر بازی انحصاری Redfall از استودیوی آرکین

چند اسکرین‌شات از مراحل اولیه توسعه بازی Redfall، ساخته‌ی استودیوی آرکین و ایکس باکس منتشر شده که گیم‌پلی بازی را در چند نمای مختلف به تصویر می‌کشد.

تصاویر جدیدی از بازی اکشن – ماجراجویی Redfall در اینترنت پخش شده که به نظر می‌رسد به مراحل ابتدایی فرایند توسعه این بازی تعلق دارد. ساخته‌ی جدید استودیوی آرکین و شرکت بتسدا قرار است در تابستان ۲۰۲۲ برای پی سی و کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس منتشر شود همان‌طور که اشاره شد، به احتمال زیاد این تصاویر نشان‌دهنده کیفیت نهایی جلوه‌های بصری بازی نیستند، اما می‌توانند ایده‌ی اولیه خوبی از آنچه را که باید از گیم‌پلی این بازی شوتر کوآپ انتظار داشته باشیم در اختیار ما قرار دهند.

بازی Redfall اولین‌بار در ماه ژوئن و در جریان رویداد E3 2021 رونمایی شد. بتسدا در آن زمان اعلام کرده بود که می‌توان این بازی شوتر اول شخص را هم به‌صورت تک نفره و هم کو – آپ با حداکثر چهار بازیکن تجربه کرد. Redfall بازیکنان را به نبرد علیه گروهی از خون آشام‌هایی می‌برد که کنترل جزیره ردفال را در دست گرفته‌اند.

گیم پلی بازی Redfall

بازیکنان می‌توانند از میان چهار کاراکتر اصلی بازی یکی را انتخاب کرده و نقش او را برعهده بگیرند. این شخصیت‌ها شامل Layla، دختری با قدرت‌های تلکینتیکی، Jacob، تیراندازی ماهر و نظامی سابق ارتش، Devinder، محقق پدیده‌های ماوراء طبیعی و Remi، با ربات همراه خود هستند.

تصاویر فاش شده از بازی Redfall نشان‌دهنده نقشه‌ی جهان باز و مأموریت‌های این بازی است که شامل المان‌های لوت شوتر، درخت مهارت‌های شخصیتی و تجهیزات و سلاح‌های متنوع این بازی می‌شود. ضمناً به نظر می‌رسد که بازی از نمای دید سوم شخص نیز قابل استفاده خواهد بود.

ان لوئیس، مدیرارشد محتوای استودیوهای بتسدا در زمان معرفی این بازی گفته بود که:

«بازی Redfall با امضای آثار استودیوی آرکین شما را در مسیر انتخاب راه پیش روی خود از میان خون‌آشام‌هایی که سرتاسر جزیره را به تصرف خود درآوردند قرار می‌دهد. شما باید در این مسیر علت شیوع این پدیده پیدا کرده و آن را سرکوب کنید. وقتی که خون‌آشام‌ها کنترل جزیره را در دست گرفتند، ارتباط با تابش نور خورشید را مسدود کرده و عملاً جزیره را از سایر قسمت‌های جامعه جدا کردند تا تمام افرادی که در آن حضور داشتند در این دام گرفتار شوند. حالا خون آشام‌ها هستند که شبانه بر این شهر فرمانروایی می‌کنند و فرقه‌های انسانی که آن‌ها را می‌پرستند روزها در خیابان‌ها گشت زنی می‌کنند. این روزها افراد زیادی برای گشت‌و‌گذار در پیاده روها تردد نمی‌کنند و دیگر سرو کردن خرچنگ تازه در رستوران‌ها به فراموشی سپرده شده. اینجا همان جایی است که شما وارد داستان می‌شوید.»

Redfall به محض عرضه ازطریق ایکس باکس گیم پس برای پی سی و کنسول‌های جدید ایکس باکس در دسترس قرار خواهد گرفت.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده