// شنبه, ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۵۹

دومین قسمت از بازی سفیر عشق با نام مختار: فصل قیام به‌زودی منتشر می‌شود

شرکت منادیان اعلام کرد به‌زودی بازی مختار: فصل قیام، قسمت دوم از سه‌گانه سفیر عشق، را برای کامپیوتر عرضه خواهد کرد.

سفیر عشق اواخر سال ۱۳۹۹ روانه بازار شد و تیم سازنده اعلام کرده بود که با یک سه‌گانه روبه‌رو هستیم. این در حالی است که به‌تازگی شرکت منادیان اطلاعات جدیدی را از قسمت دوم سفیر عشق منتشر کرده است.  شرکت منادیان اعلام کرد به‌زودی بازی مختار : فصل قیام، قسمت دوم از سه‌گانه سفیر عشق، را برای پی سی عرضه خواهد کرد. این بار شخصیت اصلی بازی مختار ثقفی است و مخاطبان می‌توانند به‌جای این شخصیت مشهور تاریخی ایفای نقش کنند.

نبرد با شمشیر و سپر در مختار: فصل قیام

در مختار: فصل قیام شاهد روایت مختار ثقفی طی بازه‌های ۶ ساله هستیم؛ از سلول‌های زندان ابن زیاد تا سفر به مکه و آغاز قیام و پیروزی او، مواردی هستند که در بازی مشاهده می‌کنیم. سازندگان برای روایت هرچه بهتر داستان 45 دقیقه میان پرده سینمایی برای فصل قیام تهیه کرده‌اند. سازندگان همه تلاش خود را کرده‌اند تا روایت مختار را به شکلی متفاوت نمایش دهند و استفاده از این بازه ۶ ساله باعث شده تا امکانات لازم برای شخصیت پردازی هرچه بهتر این کاراکتر تاریخی در اختیار داشته باشند. به‌طور مثال، این بار بازی داری ۴۰ شخصیت تاریخی مختلف است.

همچنین برای طراحی هرچه بهتر محیط‌های بازی از ۳۰ مدل شخصیت به‌عنوان NPC حاضر در محیط استفاده شده است. مهران، شخصیت اصلی قسمت اول، هرچند در این بازی قابل کنترل نیست اما به‌عنوان کاراکتر جانبی در فصل قیام حضور دارد. از دیگر شخصیتهای تاریخی که در بازی حضور دارند می‌توان‌به عبدالله بن کامل شاکری، عبدالله ابن زبیر، محمد حنفیه، ابن زیاد، کیسان ابوعمره و موارد دیگر اشاره کرد. این بازی که همانند نسخه اول خود یک اکشن سوم شخص محسوب می‌شود دارای ۱۲ مرحله و ۶ ساعت گیم‌پلی خواهد بود. با اینکه شخصیت اصلی این بار مختار است، اما او هم مثل مهران توانایی استفاده از پنج سلاح مثل شمشیر، شمشیر و سپر، دو شمشیر، چاقو و تیر و کمان را دارد.

شخصیت مهران در بازی مختار: فصل قیام

با اینکه هسته گیمپلی بازی به مانند سفیر عشق است، اما سازندگان سعی کرده‌اند بخش‌های مختلف بازی از جمله سیستم مبارزات را بهبود بخشند. قسمت اول این سه‌گانه در کوفه روایت می‌شد و به همین خاطر سازندگان این شهر تاریخی را با دقت و جزییات فراوان و با استفاده از کتب تاریخی و همچنین الگو برداری از مکان‌های تاریخی آن هم با استفاده از تعداد زیادی عکس و فیلم طراحی کرده بودند. این در حالی است که قسمت دوم بازی به یک محیط محدود نخواهد شد و در مختار بخش اصلی روایت بازی در مسیر سفر مختار و شهر مکه رخ می‌دهد. از جمله محیط‌های این قسمت هم می‌توان‌به مکه مکرمه، طائف، واحه‌های عراق عجم، زندان کوفه، دارالاماره، منزل مختار و مسجد اعظم کوفه اشاره کرد.

تمامی این محیط‌ها هم با استفاده از همان فرمول طراحی کوفه در قسمت اول، ساخته شده‌اند. برای روایت هرچه بهتر سازندگان از تیمی متشکل از ۲۱ نفر از اساتید دوبله کشور با هنرمندی جناب استاد منوچهر والی زاده در نقش مهران و استاد میثم نیکنام در نقش مختار با مدیریت جناب آقای حسام صادقی نیکو وظیفه صداپیشگی این اثر اکشن و هیجان انگیز و درعین حال روایت‌گر را بر عهده داشته‌اند. بازی مختار : فصل قیام در روزهای پایانی شهریور ماه به صورت دیجیتالی و از طریق فروشگاه‌های دیجیتالی Gameup.ir و Hayoola.com برای کامپیوترهای شخصی عرضه خواهد شد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده