// شنبه, ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۳۱

اینسامنیاک سال‌ها مشتاق ساخت بازی Wolverine بود

به‌لطف پلی استیشن شوکیس 2021 می‌دانیم که اکنون اینسامنیاک گیمز مشغول ساخت بازی ولورین برای پلی استیشن 5 است. این استودیو سال‌ها به‌دنبال فرصت برای انجام این کار بود.

گیمرها استقبال فوق‌العاده‌ای از تیزر بازی Marvel’s Wolverine کنسول پلی استیشن 5 سونی داشته‌اند. اینسامنیاک گیمز هم اعلام کرد که بازی ولورین در گیم‌پلی پیشتاز و در داستان‌گویی پراحساس خواهد بود. حالا مشخص شده است که اعضای استودیو بازی‌سازی اینسامنیاک گیمز مدت‌ها رویای ساخت بازی Wolverine را در سر می‌پروراندند. اما نمی‌دانستند که آیا چنین پروژه‌ای به آن‌ها سپرده می‌شود یا نه.

از همان روزهای آغازین ساخت بازی Marvel's Spider-Man، بازی‌سازهای اینسامنیاک گیمز با هم راجع به ساخت بازی ولورین صحبت می‌کردند. رایان اشنایدر توضیح می‌دهد: «وقتی مشغول کار روی بازی مرد عنکبوتی بودیم، زمان‌هایی وجود داشتند که طی آن‌ها همه‌ی طرف‌های قرارداد (مارول، اینسامنیاک گیمز و بخش سرگرمی‌های تعاملی شرکت سونی) راجع به آینده ایده می‌دادند؛ درباره‌ی آن که بعد از ساخت بازی اسپایدرمن سراغ انجام چه کاری برویم.

در همان زمان شکل‌گیری گفت‌وگوهای اولیه بارها اسم ولورین به زبان آمد؛ به‌عنوان کاراکتری که همه شدیدا می‌خواستیم با یکدیگر روی آن کار کنیم. چند سال گذشت و ناگهان دیدیم که روبه‌روی مقام‌های بالارتبه‌ی مارول و SIE ایستاده‌ایم تا به‌صورت رسمی پروژه‌ی ساخت یک بازی انحصاری کنسول PS5 توسط ما برای آن‌ها مطرح شود؛ طرح ساخت یک بازی راجع به یک جهش‌یافته با پنجه‌هایی از جنس فلز آدامانتیوم. از آن‌جایی که شما تیزر را تماشا کرده‌اید، به شکل رسمی می‌توانیم تایید کنیم که از طرح ما به خوبی استقبال شد».

بازی Marvel's Spider-Man 2 با حضور ونوم در سال ۲۰۲۳ و بازی ولورین در زمانی نامشخص برای کنسول PS5 عرضه می‌شود و هر دو تنها برای پلی استیشن 5 هستند. راستی ساعاتی قبل مطمئن شدیم که بازی Marvel's Wolverine و سری بازی Marvel's Spider-Man استودیو اینسامنیاک گیمز در یک جهان داستانی مشترک جریان دارند.


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده