// شنبه, ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۱۸

اشتیاق اعضای استودیو پلاتینیوم برای نشان دادن بازی Bayonetta 3

استودیو PlatinumGames به‌تازگی اطلاعات جدیدی را در مورد توسعه‌ی بازی Bayonetta 3 ارائه کرده است و در مورد روند ساخت این بازی به طرفداران اطمینان داده است.

بازی Bayonetta 3 برای اولین‌بار توسط نینتندو ازطریق یک تیزر مختصر در طی مراسم The Game Awards در دسامبر سال ۲۰۱۷ معرفی شد اما از آن زمان تاکنون چیزی در مورد آن منتشر نشده است.

اوایل امسال، خالق این سری یعنی هیدکی کامیا اشاره‌ای به احتمال عرضه‌ی این بازی در طی همین سال جاری میلادی کرد. اما درحالی‌که تنها سه ماه دیگر از سال ۲۰۲۱ باقی مانده است، هنگامی که VGC از او در مورد احتمال نمایش بازی Bayonetta 3 قبل از کریسمس سال جاری پرسید، وی پاسخی گنگ داد: «به احتمال بسیار زیاد چیزی امسال عرضه نمی‌شود اما اگر یک سال دیگر باشد، باید چیزی اتفاق بیفتد، درست است؟»

او در ادامه گفت:« اگر دفعه قبل را به خاطر داشته باشید، من گفتم که با وجود اینکه همه درباره‌ی بازی Bayonetta 3 می‌پرسیدند، شاید بهتر باشد که به همه بگوییم که این بازی را برای مدتی فراموش کنند. من فعلاً باید به آن موضع پایبند باشم زیرا درنهایت، این تصمیم ما نیست که چه چیزی را بگوییم و چه موقع بگوییم.»

آتسوشی اینابا، سرپرست استودیوی PlatinumGames، در این‌باره بیان کرد:« نیازی به نگرانی نیست. هم‌اکنون نگران آن نباشید. همه چیز خوب است.»

با گذشت نزدیک به چهار سال پس از معرفی بازی Bayonetta 3 در سال ۲۰۱۷، نینتندو مجبور شد در ماه ژوئن اعلام کند که بازی هنوز در حال توسعه است و پیشرفت خوبی دارد. کامیا به VGC گفت که تیم توسعه بازی به اندازه طرفداران مشتاق هستند تا Bayonetta 3 را به‌صورت عمومی نشان دهند، اما تاکید کرد که تصمیم با ناشر آن یعنی نینتندو است. او در این‌باره گفت:« به همان اندازه که همه برای دیدن آن شگفت زده هستند، ما هم واقعاً منتظر انتشار آن هستیم. همه کسانی که روی این پروژه کار می‌کنند به کار خود بسیار افتخار می‌کنند و می‌خواهند همه هم ببینند که مشغول انجام چه کاری هستند. به همان اندازه که طرفداران منتظر آن هستند، ما منتظر روزی هستیم که بتوانیم آن را نشان دهیم. ما می‌خواهیم همه ما را تشویق کنند تا به مرحله نهایی برسیم. ما هم می‌خواهیم آن را نشان دهیم!»

رئیس استودیو Atsushi Inaba در پاسخ به این سؤال در سال ۲۰۱۹ در مورد اینکه آیا سکوت طولانی پیرامون بازی Bayonetta 3 بیانگر جاه طلبی‌های بزرگ استودیو پلاتینیوم در این زمینه است یا خیر، به VGC گفت: «بله این بازی کیفیت بالایی خواهد داشت و ما تمام تلاش خود را برای آن می‌کنیم. این همان چیزی است که شما با سکوت می‌بینید.»

استودیوPlatinum علاوه‌بر بازی Bayonetta 3 روی پروژه G.G نیز کار می‌کند که یک بازی اکشن شامل قهرمانی غول پیکر است که پس از Viewtiful Joe و The Wonderful 101 به‌عنوان نقطه اوج در سه‌گانه ابرقهرمانان هیدکی کامیا توصیف شده است.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده