نویسنده: مهدی اسدی
// شنبه, ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۵۰

بازگشت آهنگساز قسمت قبلی خدای جنگ برای God of War: Ragnarok

بیر مک‌کریری، آهنگساز بازی God of War (2018) بازگشت خود برای ساخت موسیقی متن God of War: Ragnarok را تأیید کرده است.

حالا که سونی رسماً از بازی God of War: Ragnarok رونمایی کرده، رفته رفته جزئیات بیشتری از روند ساخت قسمت جدید خدای جنگ منتشر می‌شود. اینطور که به نظر می‌رسد برخی نام‌ها و مسئولیت‌ها در تیم توسعه‌دهندگان این بازی دستخوش تغییر شده و اینبار اریک ویلیامز به‌جای کوری بارلوگ مسئولیت کارگردانی ساخته‌ی جدید سانتا مونیکا را برعهده خواهد داشت. اما خیلی از چیزها هم بدون تغییر باقی مانده، مثل آهنگساز اصلی این بازی که همان طراح موسیقی God of War سال ۲۰۱۸ است.

بیر مک‌کریری (Bear McCreary) در حساب توییتر خود تأیید کرده که به‌عنوان آهنگساز God of War: Ragnarok به تیم توسعه‌دهندگان این بازی ملحق شده است. احتمالاً اکثر افرادی که بازی قبلی گاد آف وار را تجربه کرده باشند از این خبر خوشحال خواهند شد. مک‌کریری گفته که در تریلر اخیر نیز قطعه‌هایی از ساخته‌ی جدید او شنیده می‌شود. 

Bear McCreary اهنگساز بازی های گاد آف وار

قطعا بری مک‌کریری را با ساخت آهنگ سریال‌های Outlander، سریال The Walking Dead، سریال Black Sails و سریال و بازی ویدیویی Defiance می‌شناسید.

God of War: Ragnarok جدیدترین قسمت از مجموعه بازی‌های خدای جنگ است که در استودیوی سانتا مونیکا سونی در دست ساخت است. باتوجه به اطلاعاتی که تاکنون از این بازی منتشر شده، احساسات قوی هسته اصلی داستان God of War Ragnarok را تشکیل داده است و محوریت اصلی هم نمایش رابطه میان کریتوس و اترئوس است. بااین‌حال اعلام شد که دراین‌میان اشخاصی مثل ثور، اودین و سایر خدایان نقش به‌سزایی در داستان Ragnarok ایفا خواهند کرد.

از نظر داستانی هم در این نسخه فریا و ثور شخصیت‌های شرور این نسخه خواهند بود و یک بار دیگر شاهد درگیری‌های میان اترئوس و کریتوس هستیم. از حیث گیم‌پلی هم ساختار مبارزات بدین صورت است که بازیکنان حق انتخاب‌های متفاوتی دارند. گریس اورلیدی، مدیر ارشد کامیونیتی سونی سانتا مونیکا دراین‌باره می‌گوید «می‌خواهد کومبوهای فیزیکی و سرسخت باشد یا استاد شدن در استفاده از المان و جادو و همچنین تاکتیک‌های دفاعی هوشمند، شما به همراه یار خود روش‌های متعددی را برای مبارزه کردن دراختیار خواهید داشت.»

این بازی قرار است در سال ۲۰۲۲ برای پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 منتشر شود.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده