نویسنده: مهدی اسدی
// شنبه, ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۱۰

کاراکترهای God of War: Ragnarok در تصاویر هنری این بازی

تصاویر هنری جدیدی که از شخصیت‌های بازی God of War: Ragnarok منتشر شده، چهره‌های آشنایی مانند کریتوس، آترئوس و فریا را درکنار افراد جدیدی مانند ثور، تیر، آنگربودا و... نشان می‌دهد.

سونی و استودیوی سانتا مونیکا بعد از ماه‌ها انتظار بالاخره بامداد جمعه از قسمت جدید مجموعه‌ی خدای جنگ با عنوان God of War: Ragnarok رونمایی کردند. از آن زمان به این سمت، مرتب جزئیات بیشتری از این دنباله‌ی مورد انتظار منتشر شده که از تغییر کارگردان بازی تا بازگشت بیر مک‌کریری به‌عنوان آهنگساز بازی را شامل می‌شدند. البته شماری از مهم‌ترین اطلاعاتی که تاکنون منتظر شده، به داستان بازی و شخصیت‌های اصلی آن مربوط می‌شود که هنوز هم جای صحبت دارند.

درواقع توسعه‌دهندگان استودیوی Santa Monica تصاویر هنری مختلفی را از پرتره‌ی شخصیت‌های اصلی بازی منتشر کردند که کاراکترهای قبلی و جدید این بازی را به همراه اسامی افرادی که قرار است نقش آن‌ها را برعهده داشته باشند به تصویر می‌کشند. این تصاویر که ازطریق اکانت توییتر IGN منتشر شده، اول از همه شخصیت‌های کریتوس و آترئوس را به‌عنوان کاراکترهای اصلی بازی نشان می‌دهند. یک بار دیگر کریستوفر جاج و سانی سولژیک نقش این دو شخصیت را در بازی برعهده خواهند داشت.

کریتوس در بازی God of War: Ragnarok

آترئوس در بازی God of War: Ragnarok

علاوه‌بر این، در God of War: Ragnarok شاهد بازگشت شخصیت‌هایی مانند بروک (رابرت کرگ‌هد)، سیندری (ادام جی هرینگتون)، فریا (دنیله بیسوتی) و میمیر (الاستیر دانکن) هستیم.

ضمن اینکه شخصیت‌های تازه‌ای مانند ثور (با بازی رایان هرست)، تیر (بن بن پرندرگاست)، دورلین که او را در تریلر با یک اختاپوس روی بازویش دیدیم (با بازی عثمان علی) و انگربودا (لیا دیلیان هایس) نیز به‌عنوان چهره‌های جدید این بازی دیده می‌شوند. اگر براساس داستان‌های اصلی اساطیر نورس پیش برویم، نگربودا درواقع همسر لوکی و مادر فنریر (Fenrir) و یورمونگاند (Jormungandr) است.

در ادامه می‌توانید به دیگر تصاویر منتشر شده نیز نگاهی داشته باشید:

 

God of War: Ragnarok در سال ۲۰۲۲ برای PS4 و پلی استیشن 5 منتشر می‌شود. این بازی داستان‌های حماسه‌ی نورس در مجموعه‌ی گاد آف وار را جمع بندی خواهد کرد. همان‌طور که اشاره شد، این بازی توسط کوری بارلوگ کارگردانی نمی‌شود. بارلوگ کارگردان بازی‌های God of War 2 و God of War محصول سال ۲۰۱۸ بود که حالا مسئولیت او برعهده اریک ویلیامز گذاشته شده است. شخصی که تابه‌امروز به‌عنوان طراح روی تمامی نسخه‌های اصلی God of War کار کرده است.

در پایان نظرات خود را در اینباره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده