// شنبه, ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۳۰

نویسندگی داستان بازی Forspoken توسط خالق آنچارتد

ایمی هنیگ، نویسنده و کارگردان سه‌گانه‌ی آغازین مجموعه بازی آنچارتد یکی از نویسندگان اصلی بازی Forspoken، انحصاری کنسولی پلی استیشن 5 سونی بوده است.

بازی Forspoken که در پلی استیشن شوکیس 2021 هم توانست با گیم‌پلی خاص خود توجه برخی از گیمرها را جلب کند، در بهار سال ۲۰۲۲ میلادی توسط اسکوئر انیکس برای پلی استیشن 5 و کامپیوترهای شخصی عرضه می‌شود. ایمی هنیگ که بیشتر او را با نویسندگی و کارگردانی بازی Uncharted: Drake's Fortune، بازی Uncharted 2: Among Thieves و بازی Uncharted 3: Drake's Deception می‌شناسیم، یکی از نویسندگان بازی Forspoken است.

گری ویتا، یکی از نویسندگان فیلم Rogue One: A Star Wars Story هم در تیم نویسندگی بازی Forspoken حضور دارد؛ همراه‌با تاد استشویک و الیسون رایمر. جالب این‌جا است که بعضی از بازیکن‌ها به اشتباه تصور کرده بودند که نویسندگان بازی Forspoken استودیو Luminous Productions ژاپنی هستند. شما در این بازی شخصیتی به اسم فِرِی (Frey) را کنترل می‌کنید که الا بلنسکا در نقش او ظاهر شده است.

آهنگ‌سازهای بازی بایوشاک و بازی God of War به ساخت آلبوم موسیقی متن اورجینال بازی Forspoken پرداخته‌اند

فری دستبندی جادویی و خاص دارد که کاف (Cuff) نامیده می‌شود. او عملا همراه و همکار شما است؛ نه صرفا دستبندی بی‌جان که قدرت جادویی را تقدیم فری می‌کند. بر مک‌کریری، آهنگ‌ساز بازی God of War استودیو سانتا مونیکا و گری شایمن، آهنگ‌ساز بازی BioShock به کارگردانی کن لوین هم آلبوم موسیقی متن اورجینال بازی Forspoken را خلق کرده‌اند.

بازیکن باید در بازی Forspoken باید قدم به قدم نیروهای فری را مهار کند و بر آن‌ها مسلط شود؛ قدرت‌هایی جادویی که او به‌تازگی آن‌ها را در خود کشف کرده است. این پروتاگونیست گیج‌شده که ظاهرا از جهان مدرن وارد سرزمینی باستانی می‌شود، باید در دل یک فانتزی بزرگ به مبارزه‌ی حماسی با هیولاهای متعدد و متفاوت بپردازد؛ موجوداتی که کم‌وبیش زمین را در کنترل خود درآورده‌اند. فری برای آن که شانس بازگشت به خانه را داشته باشد، باید به نبرد Tantas برود؛ زنی قدرتمند و پیچیده که از قدرت ویران‌گری فراوان برخوردار است و تمام سرزمین Athia تحت سلطه‌ی او قرار دارد. پیش از اعلام رسمی نام بازی Forspoken، سازندگان این انحصاری کنسولی آن را با اسم رمز Project Athia معرفی کردند.


منبع Push Square
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده