// جمعه, ۱۹ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۵۸

داستان بازی Wolverine احساسی خواهد بود

استودیو اینسامنیاک گیمز اکنون در مراحل بسیار اولیه‌ی ساخت بازی انحصاری ولورین برای پلی استیشن 5 قرار دارد. اما اطلاعاتی بیشتر را راجع به آن منتشر کرد.

رایان اشنایدر از تیم اینسامنیاک می‌گوید که اعضای استودیو با بازی Wolverine واقعا مشغول ساخت اثری ویژه هستند. این بازی به‌صورت انحصاری برای کنسول پلی استیشن 5 عرضه می‌شود و اکنون در مراحل بسیار اولیه‌ی تولید قرار دارد. بااین‌حال آن‌چه که اشنایدر تا به امروز از گیم‌پلی و داستان ولورین اینسامنیاک گیمز دیده است، به‌نظر او واقعا معرکه به‌نظر می‌رسد.

به‌صورت کلی اکنون اعضای تیم سازنده‌ی بازی Marvel’s Spider-Man، محصول سال ۲۰۱۸ میلادی مشغول کار روی بازی Marvel’s Spider-Man 2 سال ۲۰۲۳ هستند و از آن سو تیم سازنده‌ی بازی Marvel's Spider-Man Miles Morales روی بازی Wolverine کار می‌کند؛ محصولی که ابدا یک DLC برای بازی ابرقهرمانی دیگر شرکت اینسامنیاک گیمز نیست و به‌عنوان یک بازی کامل روی پای خود می‌ایستد. البته هنوز گیمرهایی که شدیدا مشتاق حمله به دشمن‌ها با پنجه‌های ولورین و تیغه‌هایی از جنس آدامانتیوم هستند، واقعا نمی‌دانند که در کدام سال باید منتظر عرضه بازی باشند.

شخصیت ولورین در این بازی انحصاری عمیقا باور دارد که باید به دفاع از مردمی بپردازد که توانایی دفاع از خود را ندارند. اینسامنیاک گیمز اول روی انحصاری پلی استیشن 5 بودن (میان‌نسلی نبودن) بازی Marvel’s Spider-Man 2 و بازی Marvel's Wolverine تاکید کرد و سپس گفت که برایان هورتن و کامرون کریستین به ترتیب کارگردان خلاق و کارگردان بازی، ولورین هستند.

ولورین با کلاه کابوی ها در بازی انحصاری Wolverine پلی استیشن 5 است

اشنایدر توضیح می‌دهد: «دقیقا مثل رویکردی که نسبت به ساخت سری بازی مرد عنکبوتی داشتیم، با بازی ولورین نمی‌خواهیم صرفا به DNA و دلایل اصلی محبوبیت او برای مخاطب‌ها وفادار باشیم. بلکه به‌دنبال فرصت‌هایی می‌گردیم تا نسخه‌ای از شخصیت را به تصویر بکشیم که واقعا بازتابی از روحیه‌ی اینسامنیاک در آن دیده شود. بازی Wolverine داستانی احساسی و یک گیم‌پلی فراتر از حد و مرزها را تقدیم بازیکن می‌کند. براساس آن‌چه که من تا این لحظه دیده‌ام، تیم ما واقعا از همین حالا دارد یک بازی استثنایی را می‌سازد».


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده