احتمال عرضه بازی Twisted Metal جدید همزمان با پخش سریال
افرادی که به بازیهای ریسینگ آرکید عجیبوغریب علاقهمند هستند، احتمالا مجموعه بازی Twisted Metal پلی استیشن سونی را میشناسند. در طول نسل ۸ به هیچ عنوان خبری از سری بازی Twisted Metal نبود. به همین خاطر وقتی شایعات گفتند که این ریسینگ آرکید خاص در نسل ۹ با یک بازی انحصاری جدید روی پلی استیشن 5 سونی بازمیگردد، برخی از طرفدارها واقعا هیجانزده شدند. حالا یک منبع دیگر هم باور دارد که اکنون مراحل ساخت این بازی Twisted Metal جلو میروند؛ تا محصول مورد بحث هماهنگ با سریال Twisted Metal که بهصورت رسمی از در دست ساخت بودن آن اطلاع داریم، تقدیم گیمرها شود.
رت ریس و پل ورنیک، نویسندگان فیلم Deadpool و فیلم Zombieland اکنون مشغول ساخت سریال Twisted Metal هستند
در ابتدا تام هندرسون از رسانه دوالشاکرز به عرضهی بازی Twisted Metal جدید در سال ۲۰۲۳ اشاره داشت و سپس اندی رابینسون از رسانه ویدیوگیمزکرانیکل گفت که از منابع خود صحبتهایی را در این رابطه شنیده است. حالا جف گراب هم در یکی از برنامههای ویدیویی پولی رسانه Giant Bomb از واقعیت داشتن این گزارشها گفت.
پس اگر علاقهمند به مبارزه با اتومبیلها در توئیستد متال هستید، بهنظر میرسد که واقعا ماهها بعد میتوانید به تجربهی آن بپردازید. بازی Twisted Metal جدید مطابق اطلاعات جف گراب در مراحل اولیهی ساخت قرار دارد و نشان میدهد که چگونه سونی در حال گسترش استراتژی خود برای جلب توجه مخاطب نسبت به مجموعههای خود با آثار متفاوت است.
او گفته بود که حتی اگر در پلی استیشن شوکیس 2021 هم شاهد رونمایی از بازی Twisted Metal جدید نباشیم، باز هم فرقی در این واقعیت ایجاد نمیشود که سونی مشغول ساخت آن است. ظاهرا دیوید جفی نقشی در ساخت بازی Twisted Metal مورد بحث ندارد. البته برای ساخت سریال لایو-اکشن توئیستد متال با او مشورت شد.
سریال اکشن کمدی Twisted Metal توسط رت ریس و پل ورنیک ساخته میشود؛ نویسندگان فیلم Deadpool و فیلم Zombieland. بهگفتهی گراب اگر یک سریال تلویزیونی یا فیلم سینمایی در حال ساخته شدن از روی مجموعهای متعلق به پلی استیشن باشد، سونی میخواهد از این مطمئن شود که بازی جدید خود آن مجموعه هم چراغ سبز میگیرد و از راه میرسد. اینگونه روی کاغذ مجموعهای همچون سری بازی Twisted Metal که سالها هیچ خبری از آن نبود، ناگهان با سریال و بازی جدید کاملا احیا خواهد شد.
جالب اینجا است که بهگفتهی گراب اگر به تاثیرگذاری فراوان سریال The Witcher و بازی The Witcher 3: Wild Hunt روی افزایش محبوبیت یکدیگر نگاه کنیم، متوجه منطق این استراتژی میشویم. وقتی نتفلیکس سریال را پخش کرد، فروش بازی بعد از چند سال دوباره اوج گرفت و وقتی آنها رویدادی مشترک با یکدیگر داشتند، تعداد بینندگان شدیدا بالا رفت. تازه نهتنها این جنس از عرضهی هماهنگ اثر سینمایی/تلویزیونی جدید و بازی جدید یک حرکت تجاری قدرتمند بهنظر میرسد، بلکه با چشمانداز سونی نسبت به کلاس کاری PS Studios و آثار مختلف آن هم جور درمیآید.