// جمعه, ۱۹ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۴۴

ریسپاون: هک جدید بازی Titanfall 2 خیلی جدی نیست

بازی Titanfall 2 بار دیگر مورد حمله هکری قرار گرفته است و حالا ریسپاون می‌گوید خطری سیستم کاربران را تهدید نمی‌کند و هکرها در بدترین حالت تنها می‌توانند باعث کرش کردن بازی شوند.

بازی Titanfall 2 از استودیوی ریسپاون اخیرا مورد حمله‌ی هکری دیگری قرار گرفته است. طبق گزارش‌ها، هکرها با دسترسی به کدهای بازی می‌توانند آن‌ها را تغییر دهند یا آلوده کنند و درواقع در حال حاضر این قدرت را دارند که به‌ هر نوعی که دوست دارند، به خود بازی و شاید حتی سیستم کاربران آسیب برسانند. در همین راستا، پیام‌هایی هشدارآمیز در توییتر و انجمن‌های آنلاین به اشتراک گذاشته شده‌اند که به بازیکنان توصیه می‌کنند تایتان‌فال 2 را هرچه زودتر از روی سیستم خود حذف کنند.

حالا ریسپاون به‌تازگی با انتشار پستی در توییتر اعلام کرده است که تهدید ناشی از این هک آن‌قدر جدی نیست و بدترین اقدامی که هکرها می‌توانند انجام دهند این است که باعث کرش کردن بازی شوند. سازندگان همچنین در ادامه و در راستای شفاف‌سازی بیشتر تاکید کرده‌اند که خطر خاصی سیستم و پلتفرم بازی کاربران را تهدید نمی‌کند و به‌نظر می‌رسد که هشدارهای زودهنگامی که برای حذف Titanfall 2 به کاربران داده شده است، غیرضروری بود‌ه‌اند.

ریسپاون در این چندوقت دائما برسر بازی Titanfall 2 با هکرها درگیر بوده است. هکرها این استودیو را متهم می‌کنند که به درخواست‌های طرفداران تایتان‌فال 2 برای رسیدگی به مشکلات این بازی توجه‌ای نمی‌کند. این افراد در همین راستا اخیرا با ترتیب دادن یک حمله‌ی DDoS، بازی Apex Legends را هک کردند و از خود پیامی با این مضمون در بازی به‌جای گذاشتند: «تایتان‌فال 2 را نجات دهید.» علاوه‌براین، اخیرا گزارشی منتشر شد که می‌گفت تنها چند نفر از اعضای ریسپاون روی تایتان‌فال کار می‌کنند و همین خبر باعث داغ‌تر شدن بحث‌ها حول آینده‌ی این مجموعه شد.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی Titanfall 2 و اعتراضاتی که به‌خاطر این بازی به استودیوی ریسپاون می‌شود، چیست؟ آیا هنوز این بازی را تجربه می‌کنید؟ نظرات خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده