// جمعه, ۱۹ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۴۱

بازی Plants vs. Zombies 3 به ریشه های مجموعه وفادار است

سازندگان Plants vs. Zombies 3 می‌گویند که می‌خواهند آن تجربه‌ی کلاسیکی را در این بازی ارائه دهند که طرفداران مجموعه همیشه دوست داشته‌اند.

مجموعه‌ی Plants vs. Zombies یکی از بازی‌های محبوب در زیرسبک دفاع از قلعه (تاور دیفنس) به شمار می‌رود که طرفداران پروپاقرصی دارد. تاکنون نسخه‌های زیادی برای آن منتشر شده است. البته از نسخه‌های اصلی و شماره‌دار Plants vs. Zombies دو بازی منتشر شده است و نسخه‌ی سوم نیز توسط استودیوی PopCap ساخته می‌شود. حالا این استودیو اخیرا اطلاعات تازه‌ای از بازی Plants vs. Zombies 3 آن به اشتراک گذاشته و اعلام کرده است که فاز آزمایشی این بازی در برخی کشورها به‌صورت محدود آغاز شده است.

نسخه‌ی پیش از آلفا Plants vs. Zombies 3 در ژوئیه ۲۰۱۹ (تیر ۹۸) برای تعداد محدودی از کاربران منتشر شد. سازندگان بازی حالا می‌گویند که می‌خواهند نسخه‌ی سوم را به ریشه‌های مجموعه‌ی Plants vs. Zombies برگردانند. در نسخه‌ی سوم بازیکنان همچنان باید در محوطه‌ای شبیه به فضای سبز جلوی یک خانه و در شهر درون بازی که Neighborville نام دارد، با دشمنان مبارزه کنند و گیم‌پلی بازی تقریبا همانی است که از سبک تاور دیفنس این مجموعه انتظار می‌رود. البته در این بین گیاه‌ها و محیط‌های تازه و موارد جدید دیگری به نسخه‌ی سوم اضافه می‌شوند.

مت تاون‌سند از استودیوی PopCap در خصوص Plants vs. Zombies 3 توضیح می‌دهد: «هدف نسخه‌ی سوم این است که آن تجربه‌ی کلاسیکی را روی گوشی‌های موبایل امروزی ارائه دهد که همه آن را دوست داریم و با آن آشنا هستیم. ما می‌خواهیم که طرفداران قدیمی از تجربه Plants vs. Zombies 3 لذت ببرند و با دوستان قدیمی خود در بازی ملاقات کنند و به دیو (یکی از کاراکترهای مهم مجموعه که به‌نوعی نقش روایتگر داستان را ایفا می‌کند) در بخش‌های مختلف شهر کمک کنند. این در حالی است که همزمان می‌خواهیم نسل جدیدی از بازیکنان را با بازی آشنا کنیم و با کمک آن‌ها، تهدید مستمر Dr. Zomboss (آنتاگونیست مجموعه) را خنثی کنیم.»

مجموعه Plants vs. Zombies

در Plants vs. Zombies 3 قرار است شاهد بازگشت Sunflower، یکی از کاراکترهای اصلی مجموعه باشیم. همچنین در این نسخه بااینکه گیم‌پلی استراتژیک متداول سری ارائه خواهد شد، پازل‌ها نقش پررنگی در آن خواهند داشت. Plants vs. Zombies 3 در حال حاضر به‌مدت محدودی در کشورهای استرالیا و فیلیپین روی فروشگاه گوگل پلی منتشر شده است. حداقل گوشی پیشنهادی برای تجربه‌ی این بازی یک سامسونگ گلکسی S6 یا معادل آن در برندهای دیگر است که دارای سیستم‌عامل اندروید ۷ به بالا و دارای حداقل ۲ گیگابایت رم باشد.

البته تاون‌سند اشاره می‌کند که Plants vs. Zombies 3 تا انتشار رسمی و جهانی فاصله‌ی زیادی دارد و اینکه «این تازه شروعی برای ساخت آینده‌ای فوق‌العاده است.» در آینده قرار است اطلاعات بیشتری از ویژگی‌ها و محیط‌های جدید نسخه‌ی سوم Plants vs. Zombies با طرفداران به اشتراک گذاشته شود و همچنین فاز آزمایشی بازی برای کاربران بیشتری در کشورهای دیگر در دسترس قرار بگیرد.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی Plants vs. Zombies چیست؟ آیا شما نیز جزو طرفداران این مجموعه هستید که مشتاقانه منتظر عرضه‌ی نسخه‌ی سوم هستند؟ نظرات خود را در صورت تمایل با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده