نویسنده: هومن فلاحی
// جمعه, ۱۹ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۱۹

Nioh و یک بازی دیگر روی فروشگاه اپیک گیمز رایگان شدند

روز گذشته شرکت اپیک گیمز نام بازی‌های رایگان این هفته فروشگاه اپیک را اعلام کرد که شامل بازی Nioh: The Complete Edition و یک بازی ایندی استراتژیک می‌شود.

در جدیدترین اخبار بازی، دو بازی Sheltered و Nioh: The Complete Edition، بازی‌های رایگان این هفته فروشگاه اپیک گیمز هستند. نسخه کامل بازی تحسین شده اکشن نقش آفرینی Nioh: The Complete Edition نخستین بازی رایگان این هفته‌ی فروشگاه اپیک گیمز خواهد بود. در این بازی بازیکنان در نقش ویلیام آدامز یکی از معدود جنگجویان سامورایی‌ غربی در دوران جنگ داخلی سنگوکو در ژاپن قرار خواهد گرفت.

محوریت گیم‌پلی این بازی به مبارزه با شیاطین الهام گرفته از افسانه‌های ژاپنی و دیگر قبیله‌های مهاجم اختصاص دارد و بازیکنان باید با مدیریت نوار مقاومت ویلیام (که در این بازی با نام Ki خوانده می‌شود) و استفاده از استایل‌های شمشیرزنی متفاوت با این دشمنان مبارزه کنند. علاوه‌بر بهبودهای فنی و افزایش کیفیت بافت‌های بازی، این نسخه از وضوح تصویر 4K Ultra-HD و قابلیت کراس‌پلی نیز پشتیبانی خواهد کرد.

طبق تایید Koei Tecmo Games، کاربرانی که این نسخه از بازی را از فروشگاه اپیک گیمز دریافت کنند قادر خواهند بود تا بخش co-op و چندنفره بازی را با دیگر کاربران نسخه کامپیوتر این بازی روی پلتفرم استیم تجربه کنند. همچنین این نسخه از بازی از گیم‌پدها و کنترلرهای بازی مختلف به‌طور کامل پشتیبانی خواهد کرد و بسته الحاقی بزرگ Dragon of the North و دو اکسپنشن زمستانی Defiant Honor و Bloodshed's End نیز در این نسخه از بازی در دسترس بازیکنان خواهد بود.

کمپین Dragon Of The North ادامه‌ی داستان ویلیام در منطقه Tohoku را روایت می‌کند و سلاح‌ها و زره‌های جدیدی مانند Fujin Helmet را به بازی اضافه می‌کند. علاوه‌بر نسخه کامل این قسمت از سری Nioh، براساس تایید شرکت اپیک گیمز کاربرانی که مایل به تجربه دنباله این بازی باشند، می‌تواند Nioh 2 – The Complete Edition را تا دو هفته‌ی دیگر با ۲۰ درصد تخفیف و با قیمت ۳۹/۹۹ دلار از فروشگاه اپیک گیمز خریداری کنند.

تصویر ویلیام آدامز در حال مبارزه در بازی Nioh: The Complete Edition

دومین بازی رایگان شده‌ی این هفته بازی استراتژيک Sheltered ساخته استودیوی بریتانیایی Unicube Studios خواهد بود. این بازی در سبک شبیه‌ساز بقا ساخته شده است و بازیکنان در یک دنیای آخرالزمانی وظیفه دارند تا با مدیریت یک پناهگاه زیرزمینی از خانواده‌های بازمانده دربرابر خطرهای محیط زیستی محافظت کنند. شباهت‌های زیادی میان Sheltered و بازی Fallout Shelter وجود دارد، که البته می‌توان گفت Sheltered از شخصی‌سازی و مکانیک‌های نقش آفرینی عمیق‌تری بهره می‌برد.

نسخه دوم این بازی تحت عنوان Sheltered 2 نیز هفته‌ی آینده از فروشگاه اپیک گیمز و استیم عرضه می‌شود و بدین ترتیب شما می‌توانید نسخه اول این بازی را به‌صورت رایگان پیش از انتشار قسمت دوم آن تجربه کنید.

تصویری از گیم پلی بازی استراتژیک Sheltered

این دو بازی رایگان شده از امروز تا ساعت ۱۹:۳۰ پنجشنبه، ۱۶ سپتامبر به وقت تهران (۲۵ شهریور) به رایگان در فروشگاه اپیک گیمز در دسترس قرار دارند. روز گذشته اپیک گیمز دو بازی رایگان هفته‌ی آینده این فروشگاه را نیز اعلام کرد که طبق برنامه بازی استراتژيک نوبتی فضایی Tharsis و بازی پلتفرمر دو بعدی Speed Brawl در فهرست بازی‌های هفته آینده حضور خواهند داشت.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده