// جمعه, ۱۹ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۱۴

تغییرات ریمستر Alan Wake در مقایسه با بازی اصلی

به‌لطف تصاویری که ابتدا در فروشگاه اینترنتی آمازون قرار گرفتند، می‌توانیم ببینیم که ریمستر الن ویک تا چه اندازه پیشرفت بصری نسبت به بازی عرضه‌شده در نسل ۷ دارد.

تصاویری از ریمستر بازی الن ویک منتشر شده‌اند. شرکت اپیک گیمز در مقام ناشر و استودیو رمدی به‌عنوان سازنده در تاریخ ۵ اکتبر (۱۳ مهر) بازی Alan Wake Remastered را برای ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان، کامپیوترهای شخصی، پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 عرضه خواهند کرد. این ریمستر از رزولوشن 4K پشتیبانی می‌کند و طبیعتا روی کنسول‌های نسل ۹ قرار است بهتر از کنسول‌های نسل ۸ سونی و مایکروسافت به نظر بیاید. در پلی استیشن اکسپرینس 2021 سونی شاهد پخش تریلری از ریمستر الن ویک بودیم تا نگاهی بهتر به کیفیت آن بیاندازیم.

حالا به‌لطف تصاویری که ابتدا داخل فروشگاه آمازون قرار گرفتند، می‌توانیم بازی را با نسخه‌ی قدیمی مقایسه کنیم. به نظر می‌رسد که بازی Alan Wake Remastered مدلی پرجزئیات‌تر از شخصیت الن ویک را به تصویر می‌کشد و در مواردی همچون نورپردازی شاهد پیشرفت‌هایی انکارناپذیر بوده است. ریمستر الن ویک با قیمت ۲۹.۹۹ دلار توسط اپیک گیمز عرضه می‌شود و روی پلتفرم PC در انحصار فروشگاه دیجیتالی همین شرکت قرار دارد.

مقایسه گرافیکی ریمستر الن ویک با نسخه قدیمی بازی استودیو رمدی

(سمت راست: بازی Alan Wake Remastered | سمت چپ: بازی Alan Wake)

احتمالا طی روزهای آتش شاهد انتشار اطلاعات کامل‌تر راجع به ریمستر بازی Alan Wake خواهیم بود. فعلا نمی‌توان انکار کرد که ریمستر مورد بحث به‌عنوان یک محصول ۳۰ دلاری واقعا قابل‌توجه به نظر می‌رسد و قطعا تعداد زیادی از گیمرها را برای اولین‌بار با الن ویک آشنا می‌کند.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده