// جمعه, ۱۹ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۵۵

God of War: Ragnarok توسط کوری بارلوگ کارگردانی نخواهد شد

در پی رونمایی از God of War: Ragnarok، مشخص شد که اریک ویلیامز وظیفه کارگردانی این بازی را برعهده دارد.

بامداد امروز و در انتهای مراسم سونی بود که تریلر گیم‌پلی بازی God of War: Ragnarok به‌نمایش درآمد و به‌دنبال آن، اطلاعاتی هم از داستان، گیم‌پلی و موارد دیگر مشخص شده است. 

باتوجه‌به اطلاعات منتشر شده در وبسایت پلی استیشن، مشخص شد که کوری بارلوگ، کارگردان بازی‌های God of War 2 و God of War محصول سال ۲۰۱۸، وظیفه کارگردانی خلاق Ragnarok را برعهده نخواهد داشت. به‌عبارتی اریک ویلیامز کارگردان این بازی خواهد بود؛ شخصی که تابه‌امروز به‌عنوان طراح روی تمامی نسخه‌های اصلی God of War کار کرده است. 

ویلیامز در صحبت‌های خود به این نکته اشاره کرد که احساسات قوی هسته اصلی داستان God of War Ragnarok را تشکیل داده است و محوریت اصلی هم نمایش رابطه میان کریتوس و اترئوس است. بااین‌حال اعلام شد که دراین‌میان اشخاصی مثل ثور، اودین و سایر خدایان نقش به‌سزایی در داستان Ragnarok ایفا خواهند کرد. 

نبرد فریا و کریتوس در God of War Ragnarok

از نظر داستانی هم در این نسخه فریا و ثور شخصیت‌های شرور این نسخه خواهند بود و یک بار دیگر شاهد درگیری‌های میان اترئوس و کریتوس هستیم. از حیث گیم‌پلی هم ساختار مبارزات بدین صورت است که بازیکنان حق انتخاب‌های متفاوتی دارند. گریس اورلیدی، مدیر ارشد کامیونیتی سونی سانتا مونیکا (SIE Santa Monica) دراین‌باره می‌گوید «می‌خواهد کومبوهای فیزیکی و سرسخت باشد یا استاد شدن در استفاده از المان و جادو و همچنین تاکتیک‌های دفاعی هوشمند، شما به همراه یار خود روش‌های متعددی را برای مبارزه کردن دراختیار خواهید داشت.»

دراین‌میان اطلاعاتی هم از دشمنان بازی منتشر شد و کریتوس در طول ماجراجویی خود با Stalkerها و Drekiها روبه‌رو خواهد شد. بازی God of War سال ۲۰۱۸ دارای ۶ منطقه مختلف بود که بازیکن وارد آن می‌شد و حال در رگناروک، به هر ۹ محیط درنظر گرفته شده دسترسی دارید. به‌عبارتی بازیکنان درطول داستان از ون‌هایم، سوارتالفهایم و ازگارد هم دیدن خواهند کرد. تیم سازنده مدعی شده که جدا از این ۹ محیط، محیط‌های جدید دیگری هم درنظر گرفته شده و کاربران محیط‌هایی بسیار زیبا و متنوع نسبت به تمامی نسخه‌های ساخته شده از خدای جنگ را تجربه خواهند کرد.

در ادامه می‌توانید مصاحبه منتشر شده را در یوتیوب تماشا و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. 

تماشا از یوتیوب


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده