نویسنده: میلاد فاطمی
// جمعه, ۱۹ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۱۸

معرفی بازی Football Manager 2022 ؛ تاریخ عرضه نیمه دوم آبان

برای علاقه‌مندان به سرمربیگری فوتبال، استودیوی Sports Interactive ساعاتی پیش بازی Football Manager 2022 را به‌صورت رسمی برای پلتفرم‌های مختلف معرفی کرد.

براساس جدیدترین اخبار بازی، ساعاتی پیش استودیوی بازی‌سازی Sports Interactive از تازه‌ترین نسخه شبیه‌ساز مربیگری خود تحت عنوان Football Manager 2022 رونمایی کرد. طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته شده، قرار است این بازی در تاریخ ۱۸ آبان (۹ نوامبر) به‌صورت رسمی برای پلتفرم‌های پی سی، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس روانه بازار شود. البته کاربران کنسول هیبریدی نینتندو سوییچ و دو سیستم‌عامل اندروید و iOS نیز با کمی تأخیر به این اثر دسترسی خواهند داشت.

طبق انتظارات، از همان روز نخست عرضه بازی Football Manager 2022 مشترکین سرویس گیم‌پس مایکروسافت روی پی سی و کنسول‌های ایکس باکس به‌صورت رایگان می‌توانند بازی را تجربه کنند. البته تا این لحظه هنوز اطلاعات و جزییات این نسخه و بهبودهایی که قرار است شاهدشان باشیم ارایه نشده و تیم سازنده اعلام و معرفی این موضوع را به اواخر این ماه موکول کرده است. 

آن دسته از کاربرانی که از فروشگاه استیم اقدام به پیش‌خرید بازی Football Manager 2022 کنند، حدود دو هفته زودتر از موعد انتشار رسمی و جهانی، به بازی دسترسی پیدا خواهند کرد.

حال چنانچه شما هم علاقه‌مند به مدیریت و مربیگری یک تیم فوتبال هستید، لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود در مورد بازی Football Manager 2022 را با ما و سایر مخاطبان زومجی را به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده