نویسنده: میلاد فاطمی
// جمعه, ۱۹ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۰۱:۴۳

تریلر گیم‌ پلی و تاریخ عرضه بازی Gran Turismo 7

سونی دقایقی پیش در جریان رویداد پلی استیشن شوکیس خود با نمایش تریلری محیط چشم‌نواز و گیم‌پلی بازی ریسینگ Gran Turismo 7 را به نمایش عموم گذاشت.

آن دسته از کاربران کنسول‌های پلی استیشن که علاقه خاصی به ژانر ریسینگ دارند، همواره از نبود یک اثر شایسته و قابل رقابت با سری فورتزا گله و شکایت داشته‌اند. چنانچه زومجی را دنبال کرده باشید، در جریان هستید که چند ماه پیش سونی در رویداد مخصوص خود از نسخه جدید مجموعه گرن توریسمو تحت عنوان Gran Turismo 7 رونمایی کرد؛ اتفاقی که بسیاری را به عرضه یک اثر قابل دفاع روی کنسول پلی استیشن 5 امیدوار کرده است.

حال در جدیدترین اخبار بازی، به‌تازگی ژاپنی‌ها در جریان رویداد پلی استیشن شوکیس خود تریلری از بازی Gran Turismo 7 را منتشر کرد. براساس اطلاعات ارایه شده دست کاربران در این نسخه برای اعمال شخصی‌سازی بسیار باز است؛ به‌طوریکه حتی درکنار طراحی اتوموبیل‌ها طبق سلیقه شخصی خود، می‌توانید به‌کمک حالت Photo Mode از میان تصاویر محیط‌های بازی انتخاب کرده و شروع به عکاسی ماشین خود در آن مکان کنید. در ادامه شما را به تماشای تریلر گیم‌پلی بازی Gran Turismo 7 دعوت می‌کنم.

دانلود ویدیو از آپارات

تنوع محیطی بالا، آب‌وهوای پویا و وجود چندین حالت مختلف بازی Gran Turismo 7 را به یک اثر مورد انتظار تبدیل کرده است. طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته شده بازی Gran Turismo 7 قرار است در تاریخ ۱۳ اسفندماه امسال (۴ مارس ۲۰۲۲) برای دو کنسول پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 روانه بازار شود. به‌نظر شما این نسخه بالاخره می‌تواند به‌عنوان یک رقیب جدی و سرسخت برای سری فورزا معرفی شود یا خیر؟ لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود را با ما به اشتراک بگذارید.


منبع youtube
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده