// جمعه, ۱۹ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۰۱:۳۲

تریلر بازی Alan Wake Remastered منتشر شد

درطی رویداد پلی استیشن شوکیس، رمدی و اپیک گیمز اولین تریلر بازی Alan Wake Remastered را منتشر کردند و در پایان تاریخ عرضه این بازی مشخص شد.

از آخرین مراسمی که پلی استیشن از آثار مختلف و بزرگی که برگزار کرد تقریبا یک سال می‌گذرد و در طی این مدت رقیب او یعنی ایکس باکس چندین کنفرانس بزرگ و پرنمایش را در رویدادهای مختلف برگزار کرد. در این مدت اما طرفداران پلی استیشن بی نصیب بوده‌اند و از این سکوت طولانی انتظار یک رویداد بزرگ و در خور نمایش‌های ایکس باکس دارند. حال پلی استیشن رویدادی منحصربفرد تحت عنوان پلی استیشن شوکیس را در حال برگزاری دارد و در طی آن قرار است نمایش‌های متنوع و بزرگی از آثار در دست توسعه خود را به نمایش بگذارد.

حال در جدیدترین اخبار بازی، تریار بازی Alan Wake Remastered در طی رویداد پلی استیشن به نمایش درآمد. در طی این تریلر بخش‌های مختلفی از داستان و گیم‌پلی بازی به نمایش گذاشته شد که نشان از پیشرفت گرافیکی آن نسبت به نسخه اصلی آن دارد و در پایان تاریخ عرضه رسمی ریمستر الن ویک مشخص شد. شما می‌توانید تریلر کامل بازی را در پایین تماشا کنید:

دانلود از آپارات

بازی Alan wake Remastered تاریخ ۵ اکتبر (۱۳ مهر) برای  پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و کامپیوترهای شخصی منتشر خواهد شد.


منبع Youtube
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده